RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: TRESemme Heat Tamer Spray

Review-ul la acest produs ar fi trebuit sa fie primul care sa apara pe blogul meu, pentru ca este unul din produsele mele fara de care nu pot sa traiesc, dar am tot amanat si acum cred ca e momentul perfect sa-l fac.
Este vorba de Heat Tamer Spray-ul de la TRESemme.


Pe ambalaj scrie ca este imbogatit cu vitamine, reduce heat damage-ul, protejeaza si stilizeaza parul.
Se aplica pe parul umed inainte de uscare sau pe parul uscat daca se utilizeaza placa sau ondulatorul.
Mai jos am pus si o poza cu lista ingredientelor pe care le contine.


Eu il folosesc de aproape trei ani de zile si m-am indragostit iremediabil de el.
Am mai vorbit putin despre el in cateva postari si am mentionat ca este singurul produs care ar intra la categoria de "styling" pe care il suporta parul meu super incapatanat.

Aplic o cantitate destul de mica pentru ca acum am parul scurt, doar la varfuri si apoi intind cu degetele pe restul parului. Imi place mult mirosul, dar si faptul ca este atat de lightweight incat nici nu se simte ca mi-am dat cu ceva in par.

Cand imi termin de aranjat parul este atat de placut la atungere, stralucitor si ascultator. Plus ca de cand il folosesc rezistenta coafurii mele este incredibila. Inainte eram nevoita sa-mi indrept parul in fiecare zi, iar datorita acestui spray acum parul meu sta frumos si drept pana la urmatoarea spalare. Umezeala e singurul dusman cand vine vorba de parul meu, dar am observat ca nu mai devin super frizzy, ci doar mi se onduleaza putin varfurile.
Si ca sa adaug ultimul plus al acestui produs, nu mai am varfuri despicate.
Cum sa nu-l adori?

Am pus si o poza de vara trecuta ca sa vedeti cat de tare ma mandresc cu parul meu :)


Heat Tamer Spray-ul se poate comanda de aici la pretul de 25 de lei.

Ca o concluzie, sincer nu ma mir ca este cel mai cautat si cumparat spray pentru protectie termica, mai ales daca luam in calcul si pretul super accesibil.

*Hint Hint: va pregatesc o surpriza, sper eu placuta. Nu stiu exact cand anume, insa fiti pe faza :) *


Hope you enjoyed! Kissez! 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment