RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Demachiant pentru ochi Elmiplant

   2011 a fost de departe anul in care am cautat cu disperare un demachiant care sa ma uimeasca si care sa ma faca sa-l reachizitionez over and over again. Tot ce am incercat pana acum a fost ok, dar nimic spectaculos, mai ales cand vine vorba de cele speciale pentru ochi. Eu folosesc muuuulte straturi de rimel si nu vreau sa arat ca un ursulet panda imediat dupa demachiere :) Nu cred ca cer prea mult :)
Acum cateva luni am ramas in pana de demachiant si spre norocul meu din nou m-a salvat matusa mea. Trebuie sa mentionez ca lucreaza la un plafar si mereu imi aduce produse despre care aude ca sunt bune sa le incerc si eu. Lucky me...Sau cel putin asa am crezut cand mi-a adus demachiantul pentru ochi de la Elmiplant. Am mai folosit produse de la ei si nu pot sa spun ca m-au dat pe spate cu vreun efect extraordinar asupra pielii mele, dar nici rau nu mi-au facut.


 Pe ambalaj scrie: Curata zona delicata a ochilor cu o combinatie hranitoare de ingrediente active naturale. Proteinele de bumbac hranesc eficient genele si reduc iritatiile pielii, in timp ce Vitamina B5 reda elasticitatea pielii. Nu contine parabeni sau parafine. Este testat oftalmologic si este potrivit si pentru purtatorii de lentile de contact. 


Pentru mine a fost cea mai mare dezamagire. Nu am ochi sensibili si cu niciun alt demachiant nu m-au usturat si lacrimat ochii ca atunci cand am folosit demachiantul asta. In afara de asta nici ce ar trebui sa faca, adica sa curete machiajul nu sta prea bine. Ma gandesc cum s-ar fi comportat in situatia in care aveam straturi si straturi de fard and all that stuff pe ochi si nu doar makeup-ul meu de zi cu zi adica doar rimel si creion. 
L-am folosit cam o saptamana in toate felurile posibile crezand ca poate pun prea mult pe discheta si de aceea imi irita ochii si pielea din jurul lor, dar degeaba. 
Singurul plus al acestui demachiant este mirosul. Ah, poate si pretul care se invarte in jurul sumei de 13 lei ar putea fi trecut ca plus. Dar cam atat.

La mine intra in categoria "never again" si personal nu recomand produsul, dar simt nevoia sa pecizez ca nu toti reactionam la fel deci sunt sanse foarte mari ca cineva sa aprecieze si sa foloseasca cu mare placere acest demachiant.

Eu inca mai caut demachiantul de ochi minune si daca voi avea norocul sa-l gasesc o sa revin cu pareri. :)

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

Hm .. eu folosesc laptele demachiant de la Elmiplant si imi place foarte mult . Nu ma ustura ochii :)

Maddy said...

Si eu am incercat laptele demachiant de la Elmiplant acum mai mult timp si nici eu n-am avut probleme cu el...Doar asta m-a suparat asa de tare :(

Post a Comment