RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Best Makeup Products of 2011

Anul 2011 a trecut mai repede ca oricare an pana acum si simt ca n-am realizat nimic din ce mi-am propus. Nu pot sa spun ca a fost un an bun pentru mine, a fost plin de incercari, dar sper ca macar acum, la finalul lui, sa ma aflu pe drumul cel bun.

In a more positive note, azi o sa va prezint produsele cele mai folosite pe parcursul acestui an.


Urban Decay Book of Shadows vol III a fost in capul wishlistului la capitolul makeup inca de cand a aparut. Anul acesta iubitul meu mi-a facut o surpriza incredibila si mi-a indeplinit dorinta. Mi-a intrecut toate asteptarile si pur si simplu o ador.
Primer Potion-ul a devenit din prima clipa indispensabil pentru mine, iar creionul in nuanta Zero isi merita toate laudele. Este exact ce cautam la un creion pentru ca rezista intreaga zi.


Sunt fana declarata a fondului de ten Revlon Colorstay de mai mult de doi ani si inca nu m-a dezamagit. Anul acesta am avut tentativa de a-l trada cu un fond de ten de la M.A.C., dar am descoperit acest blog si nu m-am putut abtine sa nu-l reachizitionez de aici mai ales la super-pretul acela. Pentru ca aveam nevoie de o pudra noua am zis sa incerc tot ceva din gama Colorstay. Este o pudra compacta, fina, care este perfecta pentru mine. Si cand te gandesti ca am luat ambele produse la pretul fondului de ten din magazin, nu pot decat sa ma bucur de afacerea facuta.


Rimelul de la Max Factor 2000 Calorie l-am cumparat mereu impreuna cu cate o revista. Am gene lungi de la mama natura si e destul de greu sa gasesc un rimel care sa ma dezamageasca, mereu incerc unele noi, insa pe acesta l-am recumparat cu drag de fiecare data.


La capitolul blushuri sunt incepatoare si inca sunt in faza de experimentare cu ce fel de nuante si texturi mi se potrivesc. Blushul de la Flormar in nuanta P111 l-am folosit in fiecare zi inca din iunie si cand ma uit la poza facuta astazi nu-mi vine sa cred cat de putin am consumat din el. Oare o sa-l mai termin vreodata? :))


Gloss-ul de la Rimmel in nuanta 141- Candy'licious l-am primit cadou de ziua mea de la o buna prietena si chiar daca nu sunt fana a acestor produse pot sa spun ca l-am folosit destul de des si spre uimirea mea este chiar hidratant. Si ce ma mira si mai tare este ca nu ma deranjeaza mirosul lui. Imi aminteste de mirosul pe care il simti cand intri in magazinele Nike si Adidas din mall-urile de la noi :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment