RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

     Another week went by super fast...Asa ca a venit momentul sa va prezint ce mi s-a parut mie interesant de citit/vazut zilele astea.

     Primul lucru despre care o sa vorbesc este tutorialul lui Sam de la Pixiwoo. In afara de faptul ca tipa pe care o machiaza are niste ochi superbi, ce mi-a atras atentia si lucrul de care m-am indragostit iremediabil e rujul pe care il foloseste la sfarsit. Damn that's a super bright pink! Si totusi uite ca se poate ca o bruneta sa poarte ruj extrem de roz fara sa para o pitzi maxima. :) Evident ca acum sunt si eu in cautare de o nuanta de ruj asemanatoare sa vad daca imi iese si mie asa de nice look-ul. :)



Si ca tot sunt la categoria makeup am citit pe blogul Andreei despre niste cursuri organizare de cei de la Make Up Forever. Mi s-au parut interesante, mai ales pentru incepatoare. Ce mi-a placut cel mai mult e ca trebuie sa te duci cu fardurile pe care le folosesti in mod normal si ti se spune daca sunt sau nu potrivite pentru tine. Pretul este decent si cred ca merita incercat.


Ultima postare care mi-a placut mult am gasit-o aici. Colectia primavara-vara de la Dior m-a lasat speechless. Este incredibila! Rar se intampla sa imi placa toate piesele dintr-o colectie si totusi se pare ca aceasta e exceptia. Hainele sunt superbe, iar machiajul este perfect. You gotta love bright lips!
Puteti sa ghiciti care e piesa mea preferata? :)
Here it is :)


Thanx to:
A Beauty Tale and Chic Boutique for letting me mention them. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment