RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: What I'm using right now

Sampon:


Samponul Elseve de la L'Oreal este inca in testari pentru ca l-am cumparat recent si n-am apucat sa-l folosesc decat de vreo 4 ori. Pana acum nu pot sa spun decat ca imi place si am observat ca nu-mi mai cade la fel de mult par, dar nu pot sa fiu sigura ca datorita lui se intampla asta. :)

Balsam:


Balsamul Elseve Total Repair 5 in folosesc de aproape un an si sunt foarte multumita de el. Inca ii raman fidela si nu cred ca o sa-l tradez prea curand.

Masca de par:


Nu stiu cum am putut sa traiesc fara masca asta de par pana acum. O ador, iar atunci cand nu o folosesc se observa. Imi cuminteste parul si il simt mai puternic. Merita toti banii si se consuma incredibil de greu.


Produse de styling:


Parul meu este foarte incapatanat cand vine vorba de produse de styling. Pur si simplu nu le suporta. Sau inca nu le-am gasit eu pe cele potrivite pentru el. Si pentru ca in ultimii ani il cam stresez indreptandu-l cu placa, incerc sa-l protejez cu Spray-ul de la TRESemme. Urmeaza un review la el pentru ca, zic eu, merita. :)

Gel de dus:


Gelul de dus Happy Time de la Nivea a mai aparut in unul din tagurile mele si inca il folosesc cu placere. Faptul ca il folosesc de ani de zile ar trebui sa fie dovada clara ca imi place mult.

Lotiune de corp:


Nu stiu de ce, dar in ultimul an mi-am cam neglijat pielea. Am tot incercat creme si lotiuni de corp, dar nimic nu m-a multumit si la un moment dat am incetat pur si simplu sa mai folosesc ceva. Acum ca a venit iarna si pielea mea a inceput sa se usuce sunt nevoita sa o hidratez cumva. Asa ca de aproximativ 2 saptamani folosesc lotiunea de corp Moments si imi place ca e foarte light, intra repede in piele si parca o face mai luminoasa. Pacat ca mirosul nu este tocmai extraordinar. Sunt prea pretentioasa, i know :)

Crema de maini:


Si aceasta crema de maini a aparut in tagul mai sus mentionat si este deja pe terminate. M-a uimit saptamanile trecute cand, ramanand in pana de crema de fata si pielea mea fiind incredibil de uscata, am folosit-o si s-a comportat de minune. Deci e multifunctionala si asta nu poate fi decat un plus in viziunea mea.

Anti-perspirant:


Momentan folosesc deodorantul Nivea Calm&Care, dar ma gandesc sa ma orientez spre altceva pentru ca acesta nu prea ma mai multumeste. Any suggestions?

Fake-tan:

Nu prea folosesc fake-tan pentru ca mi se pare cea mai mare bataie de cap ever. Singurul cu care am reusit sa nu ma patez si sa am o nuanta cat de cat naturala a fost cel de la Dove. L-am terminat acum ceva timp, insa nu l-am mai reachizitionat pentru simplul motiv ca ma simt bine si asa alba ca branza :)

Makeup Remover:


Si demachiantul de la Herbagen este in testari pentru ca l-am primit cadou de Craciun, deci nu am apucat sa-l folosesc destul incat sa-mi fac o parere despre el. Momentan se descurca bine si imi place ca imi simt pielea cu adevarat curata dupa ce il folosesc. Mi s-a parut amuzant prima data cand l-am folosit pentru ca miroase foarte tare a parfum barbatesc. :)

Cleanser:

Acum nu mai folosesc deloc cleanser pentru ca am reusit sa-mi dau peste cap tenul de tot si fata mea e inca under construction. Poveste destul de lunga care sigur o sa primeasca postarea ei. Ultimul pe care l-am folosit a fost cel de la Bioten si n-a fost ce imi trebuia mie.

Crema de fata:


Crema de Herbagen am primit-o cadou impreuna cu demachiantul din aceeasi gama si este si ea inca in probe. Mi-a placut din prima clipa in care am aplicat-o pe fata si de cand o folosesc am observat imbunatatiri. Cand o sa-mi fac o parere bine pusa la punct poate o sa-i fac un review si ei in caz ca este cineva interesat.

Exfoliant:

Rusinica, rusinica mie! Anul care tocmai a trecut nu mi-am exfoliat deloc fata. Sau cel putin nu-mi amintesc eu. Anyway...Bad me! Anul asta promit sa nu mai fiu asa lenesa si sa am si mai mare grija de mine. :) 

Primer:

N-am folosit niciodata primer, insa sunt curioasa sa incerc. Inca fac research pentru unul care sa mi se potriveasca si cand o sa-l gasesc o sa-l si achizitionez.

Fond de ten:


My one and only love in materie de fonduri de ten, cel putin dintre cele incercate este Revlon Colorstay. Momentan il am pe cel pentru ten mixt-gras, dar cred ca va trebui sa-l achizitionez si pe cel pentru ten uscat. Iarna my face goes crazy :)

Concealer:


Concealer-ul de la Flormar l-am cumparat pentru ca nu aveam ce sa aleg in my price range atunci. Nu am avut mari asteptari de la el si era doar provizoriu pana finantele imi permiteau sa-mi iau unul cu adevarat bun. Isi face treaba decent, acopera destul de bine cearcanele ( spre surprinderea mea), insa cam atat. Desi il folosesc de 6 luni in fiecare zi inca nu am reusit sa il termin. Cand se va intampla minunea sper sa-mi pun gherutele pe un Erase Paste de la Benefit :)

Pudra:


Sunt foarte multumita de pudra Revlon Colorstay. Si pe ea o folosesc zi de zi si pare ca noua. Si-a facut extrem de bine treaba vara trecuta si fata mea a stat mata muuulte ore. Love that!

Blush and Bronzer:


La aceasta categorie am adaugat duo-ul de la E.l.f. din gama studio. Le folosesc pe ambele pe post de blush pentru ca sunt foarte sclipicioase si sunt multumita de ele. Am pus ochii pe bronzerul de la Too Faced, dar inca nu l-am achizitionat. Sper sa merite toate laudele.

Highlighter:

Nici la capitolul highlighter nu stau foarte bine. N-am mai folosti de mult si nici nu detin unul in trusa mea de makeup. Am multe achizitii de facut ca sa-mi completez colectia :)

Eyebase:


Nici eyebase nu folosisem pana sa primesc Urban Decay Book of Shadows vol III. Acum sunt addicted to it si este inca un produs fara de care nu stiu cum am reusit sa traiesc. I love it! 

Eyeshadow:


Momentan my most used eyeshadows sunt din Book of Sadows si anume: Smog, Suspect si Bordello. Sunt superbe si foarte pigmentate. A fost love at first sight cu ele. :)

Eyeliner:


Da...tot Urban Decay...Este creionul de ochi perfect. Cel mai rezistent creion incercat de mine pana acum si cel mai adevarat negru. Nu stiu cat costa in varianta full size si sincer mi-e frica sa aflu :))

Ondulator:

Nu posed inca un ondulator, dar e pe unul din wishlisturile mele unul de la Remington. Intre timp imi "stresez" parul doar intinzandu-l cu placa. Tot Remington si ea. Recunosc ca mi-a fost destul de lene sa-i fac si ei poza, dar nu era nimic special la ea.

Mascara:



N-am putut sa ma hotarasc pe care sa-l aleg asa ca o sa va prezint ambele rimeluri pe care le folosesc right now. Evident, preferatul meu Max Factor 2000 Calorie, dar si recent descoperitul L'oreal Volumissime. Se mai intampla sa le folosesc si impreuna pentru un efect mai dramatic si se inteleg bine :)

Ruj:


Si el este new comer in colectia mea, dar imi place mult. L-am folosit zi de zi de cand l-am primit si pana o sa gasesc rujul Nude Delight de la Rimmel, va ramane preferatul meu.

Gloss:

Nu am mai folosit gloss cred ca de doi sau chiar trei ani. Vara trecuta cand am facut curat in trusa de makeup le-am aruncat pe toate si n-am mai cumparat nimic de atunci.
Am mai folosit din cand in cand doar gloss-ul de la Rimmel.


Oja:


Superba nuanta de rosu de la Golden Rose este inca preferata mea. Am facu poza si cu ea aplicata pe unghii pentru ca am primit reclamatii :) In poza de aici am aplicat un base coat, un singur strat de oja si cam atat. 

Parfum:

Nici aici nu am ce sa prezint pentru ca momentan nu folosesc niciun parfum. Sunt in greva :))



That's all Folks! :)
Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Florina Pandrea said...

Cat de cute este ambalajul de la lotiunea Moments <3

Innocent Demon said...

Ce pret/gramaj are pudra ?

Maddy said...

@Innocentăăă: Hey! Pudra are 8.4 g si am cumparat-o de pe acest blog: http://cosmeticerevlon.blogspot.ro/. Tipa este de incredere si are preturi foarte accesibile. Sper sa te fi ajutat! Kissez!

Post a Comment