RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Pensulele Eco Tools

Inca de cand am descoperit comunitatea de beauty de pe Youtube, am fost mai interesata de ce fel de pensule folosesc tipele in tutoriale decat produsele pe care le aplica cu ele. Mereu am fost de parere ca daca ai "uneltele" potrivite poti sa faci o treaba buna cu aproape orice produs.
Evident ca mare parte din timp auzeam numai de M.A.C. si Sigma. Am salivat enorm dupa cele de la Sigma, insa bugetul nu-mi permitea sa le comand nici pe acelea, d'apai sa visez la ceva de la M.A.C. Asa ca a trebuit sa caut ceva mai ieftin, dar care sa fie si de calitate, mai ales ca tenul meu sensibil se inroseste si se irita foarte, foarte repede. 
Prin cautarile mele am aflat de pensulele de la Eco Tools si din review-urile citite pareau ok. Acum mai lipsea doar sa gasesc de unde sa le si comand. Cred ca am mai spus, dar sunt cumva reticenta sa comand de pe site-urile din afara si singura mea sansa era sa se intample o minune si cineva sa se gandeasca sa le aduca si la noi. 
Si uite ca minunea s-a intamplat si in vara anului acesta le-am gasit pe site-ul celor de la Bio Bunatati. Pretul lor( atunci de 45 de lei pentru 4 pensule) m-a determinat sa le comand imediat. A durat aproximativ o luna pana sa aflu ca atunci cand le-am comandat eu nu mai erau in stoc si ca le-au readus insa la un alt pret, dar am apreciat ca eu le-am primit la pretul initial.
Cand am primit coletul am fost surprinsa sa vad ca la setul meu de 4 pensule am primit inca doua cadou si o mostra de gel de dus cred.

Damn, that was a long intro :) Sa nu ma mai lungesc si mai mult cu vorba trec la parerea mea despre pensulele propriu-zise :)


Setul contine: o pesnula baby kabuky, pensula pentru aplicarea pudrei, pensula corectoare si pensula pentru aplicarea fardului de pleopape. Pe langa ele am mai primit o pensula in unghi si una pe care seamana cu cele pentru rimel ( daca are un nume exact, mie nu-mi vine acum in minte...sorry). Pensulele vin intr-o gentuta realizata din canepa si bumbac. Pe site scrie ca manerele lor sunt cnfectionate din bambus, iar parul este prins cu aluminiu reciclat.


Pensula baby kabuki este singura din set care a pierdut cateva fire la prima spalare. De atunci se mentine foarte bine. Este deasa si incredibil de fina. Este recomandata pentru aplicarea fondului de ten mineral, insa eu am folosit-o la inceput strict pentru fond de ten lichid. In ultima vreme o folosesc si la aplicarea pudrei si este fenomenala.
Singurul lucru care nu-mi place la ea este manerul extrem de mic.



Pensula pentru aplicarea pudrei este la fel de fina si deasa ca si baby kabuky. Pana acum am folosit-o doar pentru aplicarea blushului. Trebuie sa recunosc ca am cumparat setul in speratna sa gasesc pensula de blush potrivita pentru mine. Este singura dintre cele incercate de mine pana acum care nu imi irita absolut deloc pielea. Imi place ca isi pastreaza perfect forma dupa fiecare spalare chiar daca nu o usuc mereu cu "capul in jos".



Aceasta pensula am folosit-o pana acum la aplicarea fardului pe pleoape si face o treaba decenta. Nu pot sa spun ca m-a impresionat prea tare sau ca o folosesc foarte des. Are perii ceva mai rigizi decat restul pensulelor din set. Este ok, eu ma pot lipsi de ea, insa inca mai sper sa-i gasesc o intrebuinatre la care sa fie utila.



Aceasta pensula am folosit-o cel mai mult pentru blending. E putin cam mare pentru ochisorii mei, insa am reusit sa ma descurc destul de bine cu ea. 



Pensula in unghi este una din cele primite bonus si cea pentru care m-am bucurat cel mai tare pentru ca era singura care mai lipsea din colectia mea. Are perii rigizi si este perfecta pentru aplicarea linerului gel, dar si pentru aplicarea colorii doar la baza genelor. Pur si simplu o ador.



Pensula pe care nu stiu cum s-o denumesc a devenit indispensabila de cand am inceput sa ma pensez singura. Nu o folosesc decat pentru a pieptana firele razlete care trebuie taiate. Ma bucur mult ca am primit-o.



Am uitat sa mentionez ca pensulele sunt travel size, deci fetele care sunt deranjate de pensulele cu manere scurte s-ar putea sa nu le aprecieze. Eu consider ca merita fiecare leu si ma bucur enorm ca le-am achizitionat.

Hope you enjoyed my first review. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Alexandra said...

Si eu am auzit multe despre pensulele Eco Tools.Arata foarte bine!
Si eu mi-am dorit pensule Sigma dar sa sti ca...nu cred ca ar face minuni chiar daca au pretul pe care il au si sunt atat de laudate.Eu am si pensule No name si Oriflame sau Avon si fac treaba buna si ele,adica este importanta determinarea pe care o ai...mai mult decat uneltele...
Te imbratisez cu drag!
:*

Maddy said...

@Alexandra: Ai mare dreptate cand vine vorba de determinare. Cu ea faci totul. Nici eu nu am cine stie ce pensule si totusi zic eu ma descurc decent. Te pup dulce! :*

Anonymous said...

buna.
cei de la biobunatati au avut mereu grija de clientii lor.
iar ecotools am luat si eu tot de la ei si sunt foarte multumita.

Maddy said...

@Anonim : Ai mare dreptate...pacat de suspansul in care m-au tinut :)

Post a Comment