RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

And the Winner Is...

Stiu ca sunteti nerabdatoare sa aflati care din voi se bucura chiar de la inceputul lunii asa ca palavrageala o las spre sfarsitul postarii. :)


(Lista participantelor)


(Random has decided :D )

FELICITARI Puxy!
Sper sa te bucuri de micile atentii pe care le-am cules din drumul meu prin Germania. Astept un mail de la tine cu datele de contact ca sa pot timite cat mai repede premiul spre tine. :)

Cat despre restul fetelor participante va rog din suflet sa nu fiti triste pentru ca voi incerca sa va arat cat de recunoscatoare va sunt mai des pentru ca meritati.
Va multumesc din suflet pentru comentariile lasate, pentru feedback si mai ales pentru faptul ca ma urmariti.
M-am bucurat sa citesc fiecare sugestie lasata si promit sa le si pun in practica (atat cat imi sta in puteri).

Am fost sincer uimita ca v-au placut postarile mele din zilele de luni cat timp am fost plecata si promit sa mai fac ceva asemanator cand mai ajung in locuri interesante pentru ca de Bucuresti cred ca sunteti satule. :) Cat despre review-uri incerc sa fac unul pe saptamana miercurea, iar ziua de vineri este dedicata tagurilor.
In ceea ce priveste proiectele DYI sunt mai mult decat varza, dar ma motivati sa incerc mai multe asa ca voi reveni cu poriectele reusite. :)

Nu ma ridic la nivelul fashion bloggeritelor si nici nu ma consider prea trendy sau cu un stil vestimentar aparte si de aceea evit sa fac postari de genul outfit of the day, insa nu spun ca nu voi face niciodata ceva de genul. Exista un inceput pentru toate. :)

In rest ma bucur ca s-a observat ca pozele mele nu mai sunt atat de editate :) M-am imprietenit cu aparatul foto si chiar daca nu se ridica la standard de DSLR incerc sa ma descurc cu ce am, iar asta implica si niste editare de care acum ma folosesc cat pot de putin.

Inchei multumindu-va inca o data pentru ca ma vizitati si va trimit fiecareia in parte cate un pupic dulce si o imbratisare!
Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Deya said...

Felicitari !!
imi doream ojele ca nu am oje de la essence , dar asta e poate data viitoare

claudia_mami said...

cu siguranta se va bucura ! multumim

Maddy said...

@andreia_vd: Se gasesc la tine in oras?

Maddy said...

@claudia_mami: Cu cea mai mare placere si sper sa ma tin de cuvant si sa organizez inca un giveaway cat mai curand.

A.M. said...

felicitari!

Post a Comment