RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Things from A to Z

Inca nu mi-am intrat in ritm si aman constant postarile mai elaborate pe care vroiam sa le public, dar promit ca de saptamana viitoare o sa fiu back on track :)

Pana atunci va las cu un tag care mi s-a parut foarte cute. :)


A
Age: 25
Allergic: Doar la nesimtiti :D
Animal: Am doua pisicute. Pe Cookie ati mai cunoscut-o, insa Kia e o aditie noua in casa iubitului meu.
Actors: Lista este destul de lunga, dar am in special o slabiciune pentru  Robert Downey Jr. si Ryan Reynolds.

B
Birthday/Birthplace: 29 iunie 1987 in Bucuresti.
Best friends: Stiu ei care sunt asa ca nu ii insir aici sa nu se supere nimeni. 
Body Part on opposite sex: Ochii
Best feeling in the world: Happiness
Best weather: Cam 25 de grade si soare :)
Been in love: De doi ani si jumatate and still counting :D
Been on stage: Doar o data la sfarsitul clasei a XII-a cand Hennie a avut o prezentare de moda si a avut nevoie de modele.
Believe in yourself: Acum pot sa spun cu tarie ca DA.
Believe in life on other planets: E discutabil, dar da.
Believe in miracles: Da.
Believe in magic: Cred in momente magice, dar nu in magie.
Believe in God: Da
Believe in Satan: Trebuie sa existe un echilibru in orice asa ca daca eu cred intr-o putere benefica nu pot sa nu cred si in opusul ei.
Believe in Santa: Craciunul este perioada mea preferata din an, iar Santa reprezinta spiritul Craciunului, deci da, cred si in el intr-un fel :)
Believe in ghosts/spirits: Creepy but yes.
Believe in Evolution: Cred ca oamenii evolueaza constant, dar nu cred ca ne tragem din maimute. :)

C
Candy: Yes, please! :D
Color: Mint green.
Cried in school: Cred ca da, insa nu-mi amintesc exact cand si de ce.
Chocolate/Vanilla: Ambele.
Chinese/Mexican: Ambele.
Cake or pie: If it's sweet i'll eat it :))
Countries to visit: Toata Europa, U.S.A., Maroc, Egipt, Japonia, Australia...ce sa mai...vreau sa ajung peste tot. :D

D
Day or Night: Sunt mai eficienta noaptea.
Dance: I love it.
Danced in the rain: Din pacate nu.
Danced in the middle of the street: Nu cred.

E
Eggs: Imi plac, dar mananc foarte rar.
Everyone has: to believe in themselves.
Ever failed a class: Se pun si cele din facultate? Pentru ca acolo mi-a mancat zilele Contabilitatea manageriala :))

F
First crush: Pe toata durata scolii generale mi-a placut de un coleg de clasa.
Full name: Livia Madalina Savu
First thought waking up: "Cat e ceasul?"
Food: Imi place orice contine pui.
Fruits: Ador capsunele, nectarinele, ciresele si fructele de padure. In schimb nu pot sa simt miros de pepene galben.

G
Greatest fear: Singuratatea.
Giver or taker: Giver all the way.
Gum: Doar de menta.
Good luck charms: Nu mai am, insa pe toata perioada facultatii purtam mereu ceva roz sa am noroc. :)

H
Hair color: Culoarea mea naturala este un saten inchis, insa acum este vopsit cu o nuanta sau doua mai deschisa care da putin si in roscat. :)) Culoarea vantului turbat scrie pe parul meu. :D
Height: 1,69 m
Happy: I have my moments.
How do you want to die?: Cred ca toti ne dorim o moarte rapida si fara dureri.
Hate: Oamenii care mint.

I
In guys: 
- Eyes: Blanzi.
- Hair color: Nu am preferinte.
- Clothing style: Sporty spre casual.
- Characteristics: Sa fie o persoana cu suflet bun.
Ice cream: Preferata mea in momentul acesta este Bounty.
Instrument: Mi-ar fi placut sa invat sa cant la pian pentru ca ma fascineaza acest instrument.

J
Jewelery: Mai nou merg pe principiul lui Rachel Zoe: More is more is more is more :D 

K
Kids: Cu siguranta, insa mai trebuie sa treaca niste ani.
Keep a journal: Am tinut un jurnal doar cat am stat in Germania.

L
Love: makes the world go round.
Letter: M
Love at first sight: Cred in atractie la prima vedere, dar pentru a iubi pe cineva e nevoie de mult mai mult.

M
Milk flavour: Cu ciocolata sau capsune.
Movie: Am vazut de curand "The Avengers" si mi-a placut mult, insa astept cu nerabdare macar sa se inceapa filmarile la "Fifty Shades of Grey".
Marriage: Hopefully one day.
Mc Donald's or KFC: Mc Donald's.

N
Number of piercings: Am avut 2 intr-o ureche, dar s-au astupat.
Number: 3
Nickname: Mad, iar cat am stat in Germania mi s-a mai spus Milkshake si Partygirl no. 2 :))

O
One wish: To leave something behind so that my children can be really proud of me.

P
Place you'd like to live: U.S.A.
Pepsi/ Coke: Coke forever :D

Q
Questionnaries: Am rabdare sa le completez :)

R
Reasons to cry: It helps when you're sad.
Roll your tongue in a circle: No, but i roll my eyes. :P

S
Song: Totally obsessed with this song

Shoe size: 38
Slept outside: Never.
Shower daily: Yes.
Sing well: As vrea eu, dar fac playback foarte bine :))
Scientists need to invent: a cure for lots of diseases.

T
Time to bed: Dupa ora 12.
Thunderstorms: Imi plac doar daca sunt in casa. Daca sunt afara mor de frica.
Touch your tongue to your nose: Nu pot :D

U
Understanding: " Don't believe what your eyes are telling you. All they show is limitation. Look with your understanding, find out what you already know, and you'll see the way to fly." Richard Bach



V
Vegetable you hate: Broccoli
Vegetable you love: Mazarea.

W
Weakness: The persons that i love.
When you grow up: I want to make all my dreams come true :)
Who makes you laugh most: My boyfriend, my friends and family.
Worst feeling: Too lose somebody you love.
Where do we go when we die: Too a better place.
Walk with a book on your head: (Dupa 5 minute) Yesss! Pot! :D

X
X-Rays: Au trecut niste ani de cand nu am mai facut una.

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: Ursuletii panda.
Zodiac sign: Rac.

Hope you enjoyed si nu uitati sa va inscrieti la giveaway!
Luni aflam impreuna norocoasa aleasa de random.org :)
Kissez!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Andreea♥ said...

Si pe mine ma fascineaza pianul ;)) :*

Post a Comment