RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: P2 Pure Color Lipsticks

A trecut ceva timp de cand am disparut din nou de pe fata pamantului si ma simt putin vinovata ca am neglijat blogul, but shit happens and life goes on asa ca mie mi-a luat ceva mai mult sa imi reintru in mana, insa nu promit ca nu se va mai intampla. Ce pot sa va porimit este ca de fiecare data cand voi posta nu va fi ceva de umplutura si nu voi scrie doar de dragul de a aparea ceva pe blog.

Astazi sper sa va incant cu parerea mea despre cele trei rujuri pe care le-am cumparat de la P2.
Incet, incet incep sa ma indragostesc de acest brand. Intai m-au convins cu ojele lor, cu care sunt mai mult ca sigura ca v-am disperat :D, si acum cu rujurile lor.


Acum cand scriu aceste randuri tanjesc dupa restul nuantelor pe care le-am admirat, dar nu le-am cumparat asa ca daca imi puteti recomanda un site de unde le pot comanda v-as fi recunoscatoare forever. :)
Dupa cum am spus si mai sus, m-am multumit doar cu trei si anume: 

- 059 Copa-cabana, care este un corai superb pe care il cautam de mult timp si chiar il gasisem la firma Pastel, dar l-am cumparat pentru o prietena si n-am mai apucat sa ajung sa iau aceeasi nuanta si pentru mine asa ca ma bucur ca il am in colectie pe acesta. :)

- 012 Kärntner-strasse, un nude frumos foc pe care nu ma satur sa il port de cand l-am cumparat. Initial mi-a fost fica sa nu fie prea deschis pentru mine, insa e perfect.


- 115 Union Square, un roz foarte "purtabil" de care m-am indragostit la prima vedere.

(Iata-le si la lumina naturala.)

Rujurile sunt foarte cremoase si miros foarte placut, dar acesta dispare destul de repede dupa aplicare ceea ce pentru mine e un mare plus. Nu imi prea plac rujurile care au miros puternic si care persista.  

Un alt lucru care imi place la ele este opacitatea (in poza cu swatch-urile sunt aplicate doar doua straturi) si faptul ca rezista aproximativ 3-4 ore. Mai mult de atat nici nu am nevoie sa reziste pentru ca oricum intre timp mai beau cate ceva sau mai si mananc si aplic imediat dupa un strat proaspat din obisnuinta.

Am observat ca pentru o persoana care nu e innebunita dupa rujuri am devenit cam addicted de acestea si vreau mai multe si mai multe si mai multe... 

Concluzia este ca daca ajungeti printr-un magazin unde se gasesc produse P2 recomand sa incercati aceste rujuri mai ales ca au un pret foarte accesibil, undeva intre 2 si 3 euro. Si daca iau in considerare ca sunt poate chiar mai calitative decat altele care costa de cel putin 2 ori mai mult decat acestea consider ca ar fi pacat sa le ratati.

Voi ati incercat produse de la P2?

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

coco said...

imi place tare mult prima nuanta , dar nu stiu de aceste produse !

Maddy said...

@coco: Imi pare asa de rau ca nu a ajuns si la noi acest brand. Au porduse de calitate la preturi mici mici mici.

Post a Comment