RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Heartbreaker

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat un look si chiar mi-am pierdut dexteritatea in ceea ce priveste felul in care le pozez. Din nou ma mir cum de unele fete reusesc sa-si faca singure poze atat de dragute pentru ca mie mi-e tare greu.

Look-urile pe care vi le voi prezenta luna aceasta sunt inspirare, sau mai bine spus recreate, din anumite tutoriale de pe Youtube si sincer ar fi trebuit sa apara pe blog luna trecuta, cand inca eram plecata, dar netul de acolo nu mi-a permis prea multe asa ca am decis sa aman.

Si pentru ca este inca vara (sau cel putin cald) in Bucuresti am ales sa incep cu un look foarte colorat realizat de Marlena, iar acum cand scriu randurile astea imi dau seama ca am ales cam prost titlul pentru ca astazi iubitul meu si cu mine implinim niste ani+luni de relatie :))

Iata si tutorialul care m-a inspirat...




...si ce mi-a iesit mie :D








Produse folosite:




Pentru fata:
- Fond de ten Ivatherm Joviale.
- No. 7 Quick Cover Concealer.
- Maybelline Pure Powder - Translucent.
- Too Faced Blush - Pinch My Petals.







Pentru ochi:
- Urban Decay Primer Potion.
- NYX Jumbo Eye Pencil - Milk.
- Sleek Primer Palette - Dare Devil.
- Din paleta 140 nuantele: 15, 21, 66, 97.
- Sleek Oh So Special - The Mail.
- Essence Long Lasting Eye Pencil - I Have A Green
- Max Factor 2000 Calorie Mascara - Black.

Pentru sprancene:
- Sleek Oh So Special - The Mail.
- Too Faced Lash Injection Pin-Point - Chocolate.


Pentru buze:
- Balsam de buze Carmex.
- Revlon Colorburst Lip Butter - Cotton Candy.



Hope you enjoyed! Kissez!






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment