RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Germany Haul - Part II - Nailpolishes

Nu sunt foarte nebuna dupa oje si foarte rar cumpar mai mult de 2 o data la 5-6 luni, insa cat am fost plecata parca am luat-o razna si am dat iama in standul cu oje de la P2.

Stiu ca le-am mai laudat si cred ca v-ati saturat de asta, dar imi plac la nebunie si tare as vrea sa le gasesc si la noi. Asa ca nu ar trebui sa va mire, dar m-am intors cu 9 oje P2 si doar una de la Essence.
Pentru mine e foarte mult si cred ca pana anul viitor nu-mi mai cumpar alte nuante pentru ca nu cred ca voi apuca sa le folosesc pe acestea. :)



Now let me introduce you to my loves. :)


P2 Last Forever - 130 lovely moment

P2 Color Victim - 790 summer to go!

 P2 Color Victim - 780 crazy about green!
(Numele mi se potriveste perfect :D )

P2 Color Victim - 630 passion

P2 Color Victim - 543 break the rules!

P2 Color Victim - 540 poetic

P2 Color Victim - 544 my place or yours?

P2 Color Victim - 720 glory
( Nici nu mai tin minte de cand cautam o oja in nuanta aceasta)

P2 Last Forever - 110 dating time
( Presimt ca toata luna decembrie aceasta oja va fi pe unghiile mele in fiecare zi :D )

Essence - Miami Roller Girl - 02 Miami P' ink.
(Aceasta nuanta o am in pozele pezentate mai sus si sunt foarte multumita de ea pentru ca rezista foarte mult. Eu o aveam pe unghii in momentul acela de mai mult de o saptamana.)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

coco said...

sunt foarte frumoase , sa le porti cu drag...eu m-am oprit din cumparat cand am umplut un cosulet si am promis sa golesc din ele , lesin , nu ma apropii de essence , nici nu am fost sa ma uit de cand este in oras :)...merit un bravo , nu ?

Maddy said...

@coco: Multumesc frumos :* Meriti mai mult decat un bravo. Iti tin pumnii sa rezisti tentatiei in continuare :) Te pup!

It's Friday Somewhere said...

Cate oje furmoase!Ultima e preferata mea :X

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Hihi. Pe ultima nu am incercat-o pana acum si stiu ca e in mega trend, dar cred ca va fi si preferata mea de pe acum :D

Andreea♥ said...

Toate nuantele imi plac! Sa le folosesti cu placere! :*

Maddy said...

@Andreea♥: Thanx mult! Pupici!

ABeautyTale said...

Wow ce de multe :D Cel mai tare imi place 544 my place or yours? Sa le folosesti iubita :)

Maddy said...

@ABeautyTale: Multumesc, scumpa! Pupici dulci!

Post a Comment