RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Urban Decay Rockstar

Daca e miercuri, e zi de review asa ca astazi o sa va vorbesc putin despre un fard pe care mi l-am dorit enorm si asteptam cu sufletul la gura sa apara intr-o paleta ca sa fie al meu, insa am avut o surpriza incredibil de placuta atunci cand l-am primit cadou de ziua mea sub forma de loose eyeshadow.

Este vorba de nuanta Rockstar de la Urban Decay si sincer imi pare rau ca swatch-urile mele nu au iesit asa cum imi doream. They dindn't do justice to it.



Nu am cuvinte sa descriu cat de mult imi place aceasta nuanta si chiar daca de fiecare data cand o folosesc o  imprastii peste tot nu ma supar. Poate asa prind si eu niste dexteritate in ceea ce priveste pigmentii si nu ii voi mai evita pentru mult timp.

Nuanta este absolut superba, inchisa aproape de  negru cu irizatii incredibile de mov, care insa dispar destul de repede atunci cand sunt blenduite. Solutia mea: layers, layers, layers and don't overblend :)

In ceea ce priveste rezistenta, m-a surprins foarte placut pentru ca o data aplicat nu se mai misca ore bune, iar daca aplic si un primer sau baza cremoasa sub el deja este "lipit" de pleoapa. :)

Abia astept sa realizez un look luna aceasta cu nuanta mea preferata. Si cred ca stiti sigur ca va fi un smokey eyes suuuper super dark. :D Just how i like it. :D

Pe calea aceasta trebuie sa spun thank you so much babygurl! You're the greatest and I don't know how you possibly read my mind everytime!

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Living_in_aShoe said...

asteptam si un machiaj cu nuanta aceasta de care esti atat de incantata.

Maddy said...

@Living_in_aShoe: Si eu abia astept sa-l fac :) Pupici!

Post a Comment