RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Loaded Rockstar

Iata ca am revenit si cu look-ul pe care mi-am dorit foarte tare sa-l recreez inca de cand am vazut tutorialul facut de Sam de la Pixiwoo pe la mijlocul lunii iulie.

Am mai avut in plan sa recreez inca doua look-uri vazute pe Youtube, dar prin simplul fapt ca nu am avut nici timp si nici starea necesara sa le realizez o iau ca pe un semn ca ar trebui sa-mi pun imaginatia la bataie mai mult. :)

Mai intai va invit sa vizionati tutorialul care m-a inspirat si cu care nu pot sa ma compar, dar care mi-a placut mult de tot.



And here's my take on it. :)






Produlse folosite:

Pentru fata:
- Too Faced Primed and Poreless.
- Bourjois Flower Perfection - Light Beige.
- No 7 Quick Cover Concealer - Medium.
- Too Faced Bronzing Powder - Chocolate Soleil.
- Too Faced Blush - Pinch My Petals.

Pentru ochi:
- Urban Decay Primer Potion.
- Urban Decay Loose Pigment - Rockstar.
- Urban Decay Eyeshadow - Loaded.
- Urban Decay Eyeshadow - Midnight Cowboy Rides Again.
- Urban Decay Eyeshadow - Psychedelic Sister.
- Sleek Oh So Special - Bow.
- Urban Decay 24/7 Glide On Pencil - Zero.
- Max Factor 2000 Calorie Mascara - Black.

Pentru sprancene:
- Sleek Oh So Special - Boxed.
- Too Faced Lash Injection - Chocolate.

Pentru buze:
- Balsam de buze Carmex.
- P2 Pure Color Lipstick - Kärntner-strasse.
- Too Faced Glamour Gloss - Pillow Talk.


Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment