RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: My Top 5 TV Series

Deja au inceput sa apara episoade noi din serialele pe care le urmaresc si daca tot n-am apucat sa le vad mi-a venit ideea sa fac un top al serialelor care imi plac extrem de mult acum si unul al celor care din pacare s-au terminat, dar care imi sunt foarte dragi.
Ma voi rezuma doar la 5 din fiecare de frica sa nu lungesc prea tare acest tag :D

My Top 5 TV Series (On Air Now)

1. Californication


Who doesn't love David Duchovny? And who doesn't love David Duchovny as Hank Moody?
Serialul este foarte funny, insa nu cred ca toata lumea il va aprecia. Este full of sex, drugs and alcohol, plin de situatii nebune in care nu crezi ca te poti afla niciodata, dar aparent nu e asa greu. :))
Check it out daca aveti simtul umorului mai libertin ca sa zic asa :D

2. The Big Bang Theory


4 geeks+1 hot neighbour next door= so much fun :D
Acum a evoluat situatia si ecuatia se complica atunci cand mai adaugam 2 fete, insa serialul este incredibil de funny si nu pot sa ma satur de el. Am vazut toate sezoanele de cel putin 3 ori si stiu replicile pe de rost.


3. Grey's Anatomy


M-a "prins" cam tarziu acest serial, mai exact pe la inceputul anului acesta, insa m-am atasat foarte repede de toate personajele. Acum cred ca o sa-l apreciez si mai tare mai ales ca mi s-a terminat "House" care concura cu el pana acum.

4. The vampire Diaries


Nu am fost in "gasca" fetelor disperate dupa Twilight, nu urmaresc True Blood si nimic legat de vampiri, dar la The Vampire Diaries m-am uitat initial dupa ce citisem primele doua volume din serie si am fost foarte curioasa cum va arata serialul. Tin sa spun ca imi place directia in care au luat-o si imi place mult mai mult povestea decat cea redata in cele doua carti citite de mine.

5. Mad Men

Penru unele persoane "Mad Men" este incredibil de boring si parca nu se intampla nimic, insa eu sunt facsinata de cat de bine redau ei acea periada de timp. Cand ma uit la cate un episod parca sunt teleportata in anii 60, cand toti barbatii purtau costum si cravata, iar femeile erau aranjate pana la ultimul fir de par.


My Top 5 TV Series (Ended)

1. House

Incredibil de direct, foarte sarcastic, greu de suportat, dar mega fascinant, cine l-a "creat" pe Greg House e un geniu, iar serialul merita toate laudele. Este inca preferatul meu si nu pot sa ma satur deloc de el.


2. Lost


Fascinant. Doar asa pot sa descriu acest serial. M-a tinut ca pe ace pana la ultimul episod si sincer nu sunt prea multumita de felul in care s-a terminat. 
Dupa parerea mea trebuie vazut.

3. The O.C.


Offf, ce tanara eram atunci... The O.C. este serialul anilor de liceu si nu pot sa nu-mi amintesc de acea perioada de fiecare data cand mai revad cate un episod.

4. Friends


Si my boyfriend si eu aveam aceeasi traditie si anume in fiecare an revedeam toate episoadele din Friends. 
A fost foarte funny cand am aflat ca avem si lucrul asta in comun si de atunci vedem impreuna fiecare sezon.

5. Sex and the City.


Cine nu o cunoaste pe Carrie si nu si-a dorit macar o data in viata sa fie in pielea ei?
Inca nu am cunoscut acea fata. :D


Va taguiesc pe toate pentru ca sunt foarte curioasa care sunt serialele voastre preferate. :)

Hope you enjoyed! Kissez!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

mi-ai dat cateva idei bune pentru serile ce vor urma:) Saru'mana !
Ti-am spus oare "bine ai revenit?" nu mai stiu:)) daca nu , iti spun acum. Te pup

Maddy said...

@Carmen: Ma bucur mult ca te-am ajutat si iti multumesc pentru urare :D te pup dulce!

Post a Comment