RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

October Favorites

Finaly se termina luna octombrie si o data cu ea sper sa plece si norisorul negru care e tot timpul deasupra capului meu si ma urmareste. :)

Asa ca nu o sa o lungesc prea tare si trec direct la produsele care mi-au facut viata mai frumoasa luna aceasta. 



- De cand am cumparat natural spray-ul Betty Barclay No 2 a devenit my signature scent pentru ca mi se pare perfect pentru sezonul rece si cred ca pe wishlistul meu de Craciun se va afla parfumul. :D

- Masca de par Frizz-Ease de la John Frieda imi cuminteste si hraneste parul de cateva saptamani bune si ma gandesc serios sa o reachizitionez dupa ce o voi termina. Pana atunci o mai supun testelor sa vad daca merita cu adevarat. :) So far so good.

- Despre fixativul Elnett de la L'Oreal v-am vorbit ieri aici.


- Intentionez sa fac un review intregului set The Essentials de la Too Faced, dar vreu sa mentionez duo-ul care contine bronzerul Chocolate Soleil (pe care il ador de vara care tocmai a trecut) si blushul Pinch My Petals (care este perfect pentru zilele in care te grabesti sa iesi pe usa), dar si quad-ul care contine nuanta Ever After ( care a devenit my everyday eyeshadow).


- Un alt produs de care m-am indragostit luna aceasta este Maybelline 24 hr Color Tattoo in nuanta On and on Bronze (care cred ca este aceeasi cu Bad to the Bronze). A fost pe wishlistul meu de ceva timp si acum nu ies din casa fara sa-l aplic pe post de baza sub fardul Ever After de la Too Faced. 
Urmeaza un review si pentru el. :)


- Rujul L'Oreal Caresse in nuanta Sweet Berry este la egalitate cu cel de la Revlon in nuanta Pink Pout in topul preferintelor mele de luna aceasta. 
Pe cel de la L'Oreal il folosesc in zilele cand buzele mele au nevoie de ceva mai multa hidratare, iar pe cel de la Revlon il aplic in restul timpului pentru ca este mat si rezista ceva mai mult.

- La capitolul oja preferata a castigat de departe cea de la P2 in nuanta 544 my place or yours?.
Este singura oja care nu este mata, dar care ma obsedeaza in ultimul timp. (Stiti ca am unele probleme cu sparkly things :D )


- Si ultimul lucru de care am fost aproape nedespartita aceasta luna a fost inelul meu "Love" pe care l-am cumparat la sfarsitul verii din Germania de la Bijou Brigitte. Se vede cat de mult l-am purtat penru ca deja mi-a cazut o pietricica. Sad me :(

Care au fost produsele voastre prefetrate luna aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment