RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: L'Oreal Elseve Color-Vive

Recent mi s-a spus ca sunt foarte tipicara si ca atunci cand gasesc ceva care imi place foarte mult evit sa incerc lucruri noi si lucrul acesta este 90% adevarat. Exceptia de la regula o fac momentele cand raman, de exemplu, fara sampon. Da, sunt printre acele persoane care realizeaza ca raman fara sampon fix cand se spala pe cap, il storc pana la ultima picatura si abia dupa se duc la magazin sa cumpere unul nou :D  si ajung sa nu gasesc in magazin exact ce folosesc, iar atunci chiar daca nu vreau trebuie sa-l inlocuiesc cu altceva.


Asa am patit si cu samponul Elseve Color-Vive. Cred ca stiti, sau poate nu, dar eu ma indragostisem de Elseve Arginine Resistx3 si avand in vedere ca nu am folosit niciodata sampon pentru par vopsit, chiar daca il colorez de ani buni am zis ca nu strica sa il incerc pe cel de la L'oreal.


Nu stiu daca am fost vreodata cu adevarat dezamagita de un sampon Elseve si poate de aceea l-am si ales, ca sa fiu safe, dar mi-am cam luat teapa. 

In afara de faptul ca imi place mult cum miroase si ca are un pret accesibil nu pot sa spun nimic prea bun despre el.

Nu simt ca imi curata deloc parul, indiferent de cantitatea aplicata (mica, medie sau mare :D ), imi face parul foarte sarmos si pentru prima data am probleme si cu faptul ca mi se incurca foarte tare. Ca sa nu mai spun si ca imi face parul la limita imposibilului de neascultator si oricat as incerca sa-l aranjez nu vrea sa stea cuminte mai mult de cateva minute.

Asta patesc eu cand il folosesc, insa de cand i l-am pasat mamei mi-a spus ca de foarte mult timp nu si-a simtit parul asa de matasos. 

Asa ca stau acum si ma gandesc, ca poate e materialul prost (aka parul meu) si nu produsul. :D

Voi cum va intelegeti cu Color-Vive?

Hope you enjoyed! Kissez! 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

It's Friday Somewhere said...

Eu nu ma inteleg delo cu sampoanele din supermarket-uri :(

Post a Comment