RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Music Tag


1. Care este melodia ta preferata?
Momentan imi place foarte mult Rihanna - Diamonds.



2. Cu ce melodie te-ai trezit azi sau care a fost prima pe care ai auzit-o?
Astazi m-au trezit vecinii cu melodia Purple Rain. Sunt totusi recunoscatoare ca de data asta nu au mai fost manele :))

3. Ce piesa asculti cand esti trista?
Cand sunt trista tind sa ascult foarte mult 2Pac. Nu stiu exact de ce anume, pur si simplu asa se intampla. 

4. Care este cantecul care te caracterizeaza cel mai bine?
Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!



5. Care este melodia pe care o detesti?
Aici lista este incredibil de lunga si cred ca printre primele locuri o ocupa Vara nu dorm a lui Conect-R.

6. Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?
Aici o sa radeti putin de mine, dar cand ma gandesc la primul sarut imi vine in minte doar Natalia Oreiro - Cambio Dolor pentru ca pe vremea aceea ne uitam impreuna la acea telenovela. :))

7. Cu ce piesa ai asocia dragostea in viziunea ta?
Acum nu imi vine in minte decat Jessie J - L.O.V.E.



8. Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.
Nu se potriveste pentru cum vad viata mea peste 10 ani, dar merge perfect cu felul cum as vrea sa vad viata mea in general. Este vorba despre Beyonce - I Was Here.



9. Stii vreo melodie in care sa cante despre numele tau sau ceva de genul acesta?
Hehe, ce vremuri erau cand ascultam piesa asta. :)) Grasu XXL - Fara filtru.
"Nu le chema Madalina, nu le chema Catalina
Nu le chema nici Cristina
Le chema Ioana si Maria..." si mai bine ma opresc aici cu versurile :D

10. Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?
Asta e cea mai simpla intrebare dintre toate. Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine.



11. Cu ce melodie ai asocia unul dintre visele tale?
De cand am inceput scoala de soferi visez numai masini si drumuri libere asa ca versurile "No stop signs, speed limit/ Nobody's gonna slow me down." cred ca se potrivesc perfect. Totusi sper sa nu ma indrept spre Highway to hell prea curand :D


12. Care este melodia care iti ridca mereu moralul?
Este aceeasi melodie de care nu ma satur niciodata. :)

13. Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pana acum?
Uuuuu...this is a hard one (no pun intended :D ). As alege totusi Jeremih - Birthday Sex doar pentru ca e prima care imi vine in minte acum :D



14. Ce piese interesante ai descoperit in serialele pe care le urmaresti?
Am fost putin obsedata de melodia aceasta de cand am auzit-o in Grey's Anatomy si a fost cateva zile bune pe repeat. :)



15. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin?
"'Cause I can't let you go
I need you, I want ya
Just stay right here with me
Oh baby, I never knew love
Till you came along"





Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Andreea♥ said...

Rihanna-Diamonds♥ Ador melodia!
Weekend placut! :*

Post a Comment