RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: John Frieda Full Repair Shampoo and Conditioner

Stiu ca imi doream de ceva vreme sa incerc macar un produs de la John Frieda, insa atunci cand mi se termina samponul imi era greu sa-l tradez. Totusi am facut-o cat am fost plecata pentru ca tentaita a fost mai mare cand am vazut standul de produse in magazin. 
Initial nu m-am "riscat" decat sa-mi cumpar varianta travel size a balsamului de par din gama Full Repair si cam atat mi-a trebuit ca sa cumpar samponul si balsamul full size.


Samponul nu m-a impresionat prea tare.
Nu stiu de ce nu vrea sub nicio forma sa se inteleaga cu parul meu. Ba mai mult, pur si simplu nu vrea sa-l curete. Trebuie sa-l aplic de doua ori doar ca sa am o vaga senzatie de par curat.
Si sa nu mentionez mirosul. Nu pot sa-l descriu prea bine, cert e ca nu-mi place, dar partea buna a lucrurilor este ca acesta nu persista.

Totusi, as minti daca nu as spune ca am observat si cateva lucruri bune.
Cum ar fi ca nu-mi mai cade parul atat de tare si ca imi simt parul mai puternic. Acum nu stiu daca sa atribui aceste plusuri samponului, balsamului sau faptului ca le folosesc impreuna. Vreau sa sper putin ca e datorita samponului doar ca sa nu-mi para rau ca l-am cumparat. :)


Balsamul, insa m-a convins dupa prima folosire si ma bucur intr-un fel ca apa calcaroasa cu care aveam probleme m-a determinat sa-l incerc.
Imi hraneste parul degradat (datorita celor doua decolorari pe care le-am realizat intr-o saptamana pentru ca eram disperata sa scap de culoarea neagra din par, insa culmea este ca nu mi-am "stricat" parul atat de tare pe cat ma asteptam), il lasa matasos si mai ascultator decat de obicei.
Incepusem sa am si mici probleme cu descurcarea parului, dar acest balsam le-a rezolvat foarte repede.


Un alt minus pe care de data aceasta l-am observat la ambele produse este ambalajul. Nu vreti sa stiti de cate ori mi-am rupt unghiile incercand sa deschid capacul. 

Concluzia mea dupa doua luni de folosire a celor doua produse si impreuna si separat este undeva la mijloc. As recumpara balsamul, insa samponul nu ma convinge deloc.

Voi ati incercat produse marca John Frieda?

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment