RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month: Fixativ L'Oreal Elnett

Dupa doua luni in care am sarit peste acest gen de postare, revin cu un produs care m-a surprins in mod placut si care cred ca imi va ajunge o viata. :))

Este vorba despre fixativul pentru stralucire Elnett de la L'Oreal.


Poate ca stiti, sau poate am uitat sa mentionez, dar eu nu folosesc decat un spray de protectie termica pe post de produs de styling si pana acum o luna si jumatate nu aveam nici fixativ prin casa. Lucru care trebuia neaparat remediat, mai ales ca parul meu a inceput sa fie mai neascultator in ultimul timp.

Trebuie sa spun ca am facut o super alegere si nu inteleg de ce nu l-am cumparat mai din timp avand in vedere cat de laudat este de toata lumea.
Si pe buna dreptate pentru ca nu incarca, parul sta la locul lui si micro-particulele reflectorizante de lumina chiar ii ofera stralucire.

Il ador si dupa ca voi consuma cei 400 de ml il voi reachizitiona cu siguranta. :)
Acum ma gandesc la cel in varianta travel size cat de util putea sa fie. :D

Voi ce produs ati descoperit luna aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

Sa sti ca review-ul acesta a vent tocmai la tzanc:)
chiar trebuie sa imi iau un fixativ, ma gandeam la Wellaton- dar acum m-am razgandit. Zici tu ca merita incercat, nu?
te pup!

Maddy said...

@Carmen: Da, chiar merita incercat. Daca reuseste sa se inteleaga cu parul meu e ceva :D Te pup si eu!

Post a Comment