RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat: Wet n Wild - Walking on Eggshells

Pentru ca niciodata nu poti sa te rasfeti prea tare, nu pot sa sar peste luna aceasta fara sa-mi doresc ceva dragut.


Am avut ocazia sa-mi cumpar mai multe produse Wet n Wild cat am fost plecata, insa m-am luat cu alte chestii. Really, sunt ca un copil care vede ceva mai shiny decat ce are in mana si fuge dupa obiectul respectiv.
Asa am patit si cu produsele Wet n Wild, dar acum cand stau si ma gandesc, doar dupa trio-ul Walking on Eggshells imi plange inimioara, dar macar le pot gasi si la noi asa ca nu voi sta trista prea mult timp. :)

Voi cu ce va rasfatati luna aceasta? :)


Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment