RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Beautiful Blogger Award

 Iata ca Florina a reusit sa-mi inveseleasca din nou ziua nominalizandu-ma pentru acest award. 
Scumpa mea, iti multumesc din suflet ca esti mereu o dulce si ca te gandesti mereu la mine. Te pup tare!


Reguli:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si adauga link-ul catre blogul ei.

Done. :)

2. Spune de unde ti-a venit ideea sa-ti creezi un blog si ce te determina sa continui.

Ideea mi-a venit in urma cu fix un an de zile, in timp ce cautam pareri despre anumite produse si implicit descoperind comunitatea de blogerite de la noi, asa ca m-am gandit ca si eu am suficiente pareri despre multe lucruri legate de beauty, ca sa nu mai spun ca sunt o mini makeup junkie. :)
Ce m-a determinat la inceput sa continui sa scriu a fost feedback-ul pozitiv pe care l-am primit, insa acum este pur si simplu placerea de a impartasi cu voi experientele mele.

3. Descrie pe scurt o zi din viata ta.

Momentan zilele mele sunt destul de boring, in sensul ca ma trezesc destul de tarziu, pierd putin(mai mult) vremea in fata laptopului, ies la un shopping mic sau la o cafea cu prietenele, dupa pregatesc vreun look sau pozez anumite produse, apoi iar ma gasiti din nou in fata laptopului unde stau si scriu postari, editez poze and all that good stuff, iar seara e momentul meu de relaxare cand ma vad cu iubitul meu. Ziua mea se incheie mai nou cu un episod din Mad Men vizionat pe TVR 1 and that's it. :)

4. Cea mai buna colaborare a ta cu un blogger.

Nu cred ca este un secret ca ma inteleg foarte bine cu Ilinca si Liana, dar asta este si pentru simplul fapt ca pe ele am avut placerea sa le cunosc si face to face. :)

5. Cea mai urata colaborare cu un blogger.

Din fericire nu am avut parte de asa ceva si chiar sper din suflet sa fiu ferita de colaborari neplacute.

6. Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.

Blogul meu este coltisorul meu de "destrabalare" ca sa spun asa, unde pot sa scriu ce vreau, cum vreau, cand vreau si asta ma ajuta enorm in viata de zi cu zi. 

7. Acorda "Beautiful Blogger Award" la 5 bloggeri.

Acord acest super cute award urmatoarelor fete super scumpe:
- http://shoeper-women.blogspot.ro/
- http://lianasdreams.blogspot.ro/
- http://mysweettreasures.blogspot.ro/
- http://shoppingtherapy-cristina.blogspot.ro/
- http://umbraspiridusului.blogspot.ro/

Hope you enjoyed! Kissez! 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment