RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Ivatherm

A venit timpul sa va povestesc si eu despre experienta mea cu produsele Ivatherm primite in cadrul campaniei "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?" organizata de catre Trender.
In primul rand mi-a placut foarte tare ideea de a ne lasa sa alegem produsele pe care vrem sa le testam( parca mi-au citit gandurile pentru ca aveam o lista micuta de produse pe care vroiam sa le incerc, insa mereu bugetul meu era la limita).

Cred ca ar fi cazul sa incetez cu palavrageala pentru ca oricum va fi o postare lunga si chiar nu vreau sa va plictisesc. :)


Apa termala Ivatherm a fost salvarea mea si a mamei in zilele calduroase pentru ca ne-a ajutat sa ne racorim instant atunci cand am avut nevoie. Este produsul care nu lipseste din gentile noastre inca din ziua in care l-am primit. 
Eu am folosit-o si pe zonele iritate dupa epilat si vreau sa spun ca m-a ajutat foarte mult, calmandu-mi pielea mult mai repede.
Este de acum apa mea termala preferata si o recomand cu mare incredere persoanelor care, ca si mine, au un ten mai sensibil.


Al doilea produs incercat de mine din primele minute de la deschiderea coletului a fost fondul de ten Joviale in nuanta 02 si chiar daca initial m-am speriat putin de culoarea mai inchisa, am observat ca indata ce l-am aplicat pe ten s-a adaptat imediat pielii mele.


Chiar daca am tenul gras, rezista foarte bine chiar si 5 ore fara sa-l setez cu pudra ceea ce este incredibil pentru mine. 

Aplicarea este foarte usoara( il intind doar cu degetele si arata perfect) si imi lasa tenul aratand foarte fresh si sanatos.

Un mare plus este si faptul ca are factor de protectie si nu incarca deloc tenul.
Sincer, nu ma asteptam la cine stie ce putere de acoperire, dar m-a surprins in mod placut.
Un alt lucru pe care l-am observat este si faptul ca ajuta la vindecarea mai rapida a cosurilor sau iritatiilor.

Este primul fond de ten din ultimii ani care il intrec pe mult iubitul meu Revlon Colorstay in topul preferintelor si asta cred ca spune multe despre el.

Din punctul meu de vedere isi merita toti banii pentru ca face absolut tot ce promite.


Cel de-al treilea produs incercat de mine este crema anti-vergeturi Resveratrox.
Nu este primul produs incercat din aceasta gama si eram sigura ca nu ma va dezamagi, insa nici nu m-a convins pe deplin sa-l reachizitionez dupa ce il voi termina.


Este recomandata aplicarea acestei creme si dimineata si seara, insa eu recunosc ca nu am aplicat-o decat seara, dar chiar si asa efectele si-au facut simtita prezenta inca dupa prima saptamana de la folosire.

Pielea mea este mai tonifiata in zonele unde am aplicat crema, iar vergeturile, chiar daca nu au disparut(nici nu ma asteptam la acest lucru sincer) nu se mai observa atat de tare.

Ce nu-mi place deloc la ea este mirosul care ramane pe piele dupa ce este aplicata.

Cum spuneam mai sus, inca nu m-a convins, dar o voi folosi pana la epuizare.


Acum sa trecem la produsele testate de mama mea.

Ea are tenul foarte foarte uscat si este o corvoada sa gaseasca o crema care sa-i hidrateze cum trebuie tenul, asa ca atunci cand am ales produsele pentru ea m-am dus direct la sectiunea cu creme penrtu ten uscat si cum nu am reusit sa ma decid pe care sa o aleg am luat doua. :)


Prima crema testata este Aquafil Rich, pe care mama a folosit-o in fiecare dimineata.

Are o textura interesanta, foarte cremoasa si intra destul de repede in piele. Are si un miros placut, insa pe mana nu a convins-o pentru ca nu ii hidrateaza suficient tenul.

Cred ca pana la urma o sa o fur eu si o voi folosi la iarna cand tenul meu se usuca foarte tare. :)



Ce-a de-a doua crema incercata de mama este crema hidratanta Multiperformanta.


Dupa primele folosiri mama a venit la mine bucuroasa si mi-a spus "Asta e!".
In sfarsit o crema hidratanta, cu miros extrem de placut care intra aproape instant in piele si care nu lasa senzatia de gras pe fata.

Este perfecta pentru mama si ma bucur enorm ca am reusit sa o ajut sa o gaseasca.


Cam astea sunt, in mare, impresiile mele si ale mamei despre produsele Ivatherm pe care am avut placerea sa le testam.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment