RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: My B'Day Outfit

Stiu ca v-am promis poze de la ziua mea cu outfitul si ce fel de makeup am purtat la party, insa acele poze nu cred ca vor vedea lumina zilei din motive obiective :))

Asa ca astazi am facut o mica "reconstituire". Singura diferenta este ca nu am reprodus si makeup-ul ochilor pentru ca nu a vrut sa coopereze cu mine ochiul drept (s-a inrosit tare dupa ce am stat o zi in curent), dar veti vedea joi ceva asemanator cu ce am purtat eu.

Here's my B'Day Outfit. :)





Colier: vintage(primit de la bunica).
Maieu: Pimkie.
Fusta: No Name.
Pantofi: Deichmann("furati" de la o prietena).


Bratari: No Name(primite de la matusa mea).
On my lips: Flormar Long Wearing Lipstick in nuanta L24.
On my nails: Maybelline mini Colorama in nuanta 80 Electric Blue.

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

Ce fusta frumoasa :) Si unghiile sunt tare dragute :D

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx mult! Am inceput sa vad pe strada o gramada de fete purtand fuste de genul asta :) Pupici!

Andreea♥ said...

Foarte frumoasa tinuta! :*

Maddy said...

@Andreea♥: Multumesc mult! Te pup dulce!

Post a Comment