RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Kreativ Blogger Award

Luna iulie se pare ca este luna awardurilor pentru mine asa ca tin sa-i multumesc foarte foarte mult lui Emm@ ca m-a nominalizat si pe mine. 
Te pup dulce!


Asadar regulile sunt urmatoarele:

- Mentioneaza cine ti-a trimis awardul.
Done. :)

- Posteaza imaginea awardlui pe blog.
Done. :)

- Scrie 7 lucruri despre tine.

1. Imi place sa ma relaxez citind. (Abia am terminat volumul II din "Jocurile Foamei" si imedat cum termin de facut acest tag il voi incepe pe al III-lea :) ).
2. Sunt innebunita dupa culoarea verde.
3. La prima vedere am tendinta sa par ingamfata, cand defapt eu incerc sa-mi maschez timiditatea.
4. Nu stiu daca am mai spus asta, dar imi place la nebunie sa fac poze si imi doresc enorm un aparat mai performant.
5. Daca as putea sa ajung oriunde mergand pe jos ar fi perfect pentru mine.
6. Nu am zburat niciodata cu avionul.
7. Imi place sa ascult muzica data tare si sa dansez in timp ce fac curatenie. Cred ca e cel mai bun work-out. :)

Stiu ca ultima regula este sa dau acest premiu mai departe la 10 bloggerite care il merita, insa eu sunt de parere ca toate il meritati din plin asa ca va premiez din suflet. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment