RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Inspired by Beyonce (Collab)

Iata ca a venit din nou joi, ziua fun a Ilincai si a mea in care recreem cate un look ce ne-a facut cu ochiul. :)

Astazi e ziua in care o "copiem" pe Beyonce, iar poza de jos va arata cat de frumos si simplu poate fi machiata si totusi cat de efect pare.


Inainte sa va las cu pozele facute de mine va reamintesc sa treceti si pe la Ilinca sa vedeti cum a interpretat ea acest look. :)

Here's my final look. :)





Din nou am fost lenesa si nu am pozat si produsele folosite asa ca o sa va plictisesc cu lunga lista. :)

Pentru fata am folosit:
- Too Faced Primed and Poreless.
- Fond de ten Bourjois Flower Perfection in nuanta 53.
- No 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Too Faced Chocolate Soleil.
- E.L.F. Studio Duo.

Pentru ochi am folosit:
- Primer E.L.F. in nuanta Sheer.
- Sleek The Primer Palette.
- Sleek Oh So Special.
- L'Oreal Super Liner in nuanta 01 Pure Black.
- Avon SuperSHOCK Gel Eyeliner in nuanta Black.
Max Factor 2000 Calorie Mascara.

Pentru sprancene am folosit:
- Flormar Eyebrow Pencil in nuanta No 403.

Pentru buze am folosit:
- Balsam de buze Carmex.
- Ruj Essence in nuanta Look At Me!.
- Too Faced Lip Bronzer in nuanta Sun Bunny.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

liana said...

mamaaaa, ce bine-ti sta!

Maddy said...

@liana: Multumesc frumos! E look-ul meu preferat :X Pupici dulci!

It's Friday Somewhere said...

Ti-a iesit bine :D

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Thanx :*

Post a Comment