RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

What's in my makeup bag - Travel Edition

Saptamana viitoare pe vremea asta deja voi fi plecata asa ca am inceput sa-mi fac ordine printre farduri si sa-mi iau cu mine doar strictul necesar, insa s-a dovedit un lucru incredibil de greu de facut pentru ca am impresia ca imi trebuie TOT.

Insa am redus drastic lista si astazi o sa va arat ce se va afla (sper sa nu ma mai trezesc adaugand inca cine stie cate lucruri in plus :D ) in trusa mea de makeup cat voi sta in Germania.



- Am luat varianta mini a primerului de la Too Faced, dar cred ca il voi inlocui cu altul full size, poate chiar si de la alt brand.
- Fondul de ten Bourjois Flower Perfection.
- No 7 Quick Cover Concealer.


Nu mi-am luat pudra pe care o am pentru ca momentan este mult prea deschisa pentru tenul meu si planuiesc oricum sa-mi cumpar una translucida de acolo, iar in materie de blush-uri m-am rezumat doar la doua:
- Flormar Pretty Compact Blush-On in nuanta P111 si E.L.F. Studio in nuanta Pink Passion.
Am facut o mate pasiune pentru bronzerul Chocolate Soleil de la Too Faced si nu m-a lasat inima sa nu-l iau asa ca si-a facut si el loc in trusa. :)


Cat despre rimeluri am ales "doar" 3 si anume:
- Max Factor 2000 Calorie.
- Too Faced Lash Injection Pin-Point.
- L'Oreal Volumissime x 5.


Eyelinerele care vor calatori cu mine sunt cele de la Urban Decay in nuanta Zero si Ransom.


Bineinteles ca nu putea lipsi si eyeliner-ul gel de la L'Oreal.


Am ales sa iau si varianta mini a primer-ului de la Urban Decay in speranta ca imi voi lua unul full size de acolo.


Pentru ca cel mai probabil nu ma voi machia cine stie cum, am ales sa iau paleta Caviar&Bubbles de la NYX.



Pentru sprancene a inceput sa-mi placa sa folosesc nuanta 403 de la Flormar.


La categoria lip stuff m-am rasfatat putin si am ales:
- Balsamul de buze de la Carmex.
- Rimmel Royal Gloss in nuanta Candy'licious.
- Too Faced Lip Bronzer in nuanta Sun Bunny.
- Ruj Essence in nuanta Look at Me!
- Avon Satin Satisfaction Lip Colour in nuanta Shimmering Nude.


Pentru fata am ales sa iau:
- Pensula Kabuki de la Eco Tools.
- Pensula Angled de la Marionnaud.
- Pensula pentru blush de la Eco Tools.


Pentru ochi voi lua (de la stanga la dreapta):
- E.L.F. Smudge Brush.
- E.L.F. Eye Crease Brush.
- E.L.F Blending Eye Brush.
- E.L.F. Eye Shadow Brush.
- O pensula fluffy de la Avon.
- Pensula de la Eco Tools pe care o folosesc pentru sprancene.
- Pensula L'Oreal pentru eyeliner.
- Pensula pentru blending de la Eco Tools.


Voi ce aveti in trusa de makeup cand plecati in vacanta?


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

coco said...

nu chiar asa multe...ce faci cu 3 rimeluri ?

liana said...

ah, ce-mi plac unghiutele tale :)

sunshine said...

Nici eu nu ma pot hotari cand plec undeva ce sa iau asa ca le iau pe toate:)) Bine macar ca eu nu am atat de multe dar la cat cumpar in ultima vreme...:))
Calatorie placuta si sper sa te distrezi&relaxezi asa cum iti doresti:*

Maddy said...

@coco: Pentru aproape 2 luni sunt chiar putine avand in vedere cate vroiam sa iau :)) Cele trei rimeluri am uitat sa mentionez ca au utilizari diferite. Pe cel de la Max Factor il folosesc atunci cand vreau un look mai dramatic,pe cel de la Too Faced il folosesc prntru sprancene, iar cel de la L'Oreal e pentru everyday use :) Pupici!

Maddy said...

@liana: Multumesc frumos scumpa! Pup tare tare!

Maddy said...

@sunshine: E bine ca nu sunt singura care nu se hotaraste prea usor :D Iti multumesc mult pentru urari! Te pup dulce!

Post a Comment