RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

B'Day Haul

Ziua mea a trecut incredibil de repede, insa am ramas cu niste amintiri foarte frumoase pe care as vrea sa le impartasesc cu voi astazi.

Iubitul meu m-a rasfatat cu trilogia "Jocurile Foamei" de Suzanne Collins pe care mi-o doream foarte tare de ceva vreme. I'm a sucker for books and he knows that :D


La categoria haine intra un tricou incredibil de cute de la Bershka,


o fusta lunga cu talie inalta de la un magazin din zona care cel mai probabil va fi modificata :D,


si o rochita curcubeu de la Glow.


Si cum toata lumea stie ca nu are cum sa greseasca atunci cand imi face cadou un produs de makeup, am primit tocmai de la Sephora din Paris fondul de ten Flower Perfection de la Bourjois, un Super Liner de la L'Oreal si o mostra micuta de la Clarins


Si asta nu e tot :D 
Am mai primit si de pe meleagurile noastre un set ce contine servetele demachiante Garnier, un fard duo de la Maybelline si The Colossal Volum' Express Mascara tot de la Maybelline,


un ruj Flormar din gama Long Wearing in nuanta L24,


pigment Urban Decay in nuanta Rockstar,


 si o superba paleta de 140 de nuante.


Si pentru ca e vara si trebuie sa fiu super fresh am mai primit si un gel de dus Minaral Care cu lemon grass.


Nici la categoria accesorii nu am fost neglijata si am primit un lant lung(exact cum imi place mie) care ma duce cu gandul la mare de fiecare data cand il privesc...


...si un lantisor cute de argint cu un pandantiv in forma de fundita cu strasuri micute.
How cute is that?


Stiu ca sunt incredibil de norocoasa ca am atatea persoane dragi langa mine si tin sa le multumesc enorm ca m-au facut sa ma sint atat de bine de ziua mea.

Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Florina Pandrea said...

hehe!Cate lucrusoare frumoase,sa le folosesti cu placere!!:*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx sweetie! :*

irisa said...

abia astept sa vad ce parere ai Flower Perfection

It's Friday Somewhere said...

Ce cadouase draguuute! Sa le folosesti cu placere :*

Maddy said...

@irisa: Si eu sunt tare curioasa cum e :) Cu siguranta ii voi face un review :)

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Thanx :* Am fost foarte rasfatata anul asta :) Te pup!

Anca said...

La Multi Ani frumoaso! Ai primit lucruri superbe, sa te bucuri de ele si sa le folosesti pe toate cu placere :D

Urban Decay Giveaway on 101 Fashion Street

Maddy said...

@Anca: Multumeeesc :X Te pup dulce!

Post a Comment