RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Eucerin Dermo-Puryfier

Aproape ca era sa uit sa fac acest review, dar am avut inspiratia sa-l las in drafts si daca tot am dat de el trebuie sa-l duc pana la capat. :)

Asa ca astazi o sa va povestesc putin despre doua din produsele din gama Dermo-Puryfier de la Eucerin.
Este vorba despre gelul de curatare si crema-gel, ambele fiindu-mi prescrise de catre medicul dermatolog prin luna mai cand am avut probleme cu niste puncte rosii aparute pe obraji.

Aceasta gama este recomandata persoanelor cu tenul gras si tendinte acneice.


Pe ambalajul gelului de curatare scrie ca reduce in mod eficient, dar delicat cantitatea excesiva de sebum eliminand impuritatile si urmele de machiaj datorita formulei sale fara sapun, iar eu sunt in totalitate de acord.


Dupa primele folosiri am observat ca mi-au aparut mai multi "monstruleti" decat eram eu obisnuita, insa mi s-a spus ca acest lucru este normal si ca nu e nevoie sa ma alarmez pentru ca vor disparea, lucru care s-a si intamplat in maxim doua saptamani. Trebuie sa precizez ca in aceste doua saptamani nu m-am machiat deloc(ceea ce a fost o incercare extraordinara pentru mine si nu credeam ca voi rezista, dar sunt mandra ca am reusit).

Dupa aproximativ trei luni de cand il folosesc pot sa ma mandresc cu o piele curata, fina, neteda si chiar nu mai simt nevoia sa folosesc zilnic fond de ten.

Ca sa nu mai spun ca in tot acest timp am reusit sa consum doar un sfert din cantitate, ceea ce inseamna ca pretul de aproximativ 70 de lei este extraordinar.



Pe ambalajul cremei-gel scrie ca reduce semnificativ imperfectiunile tenului si previne formarea lor oferind in acelasi timp o hidratare fara ulei, pentru un aspect sanatos, mai fin si mai curat.
That's so so true!


Sincera sa fiu cred ca datorita acestei creme tenul meu arata atat de sanatos si luminos.
Singurul ei minus din punctul meu de vedere este faptul ca nu are factor de protectie. Daca avea si asta ar fi fost my dream come true.

Este nevoie de o cantitate mai mica decat un bob de mazare pentru aplicarea pe intregul ten, ceea ce face din aceasta crema o investitie pe termen lung. 


De cand am inceput sa folosesc aceasta gama sunt extrem de multumita de tenul meu si nu mai am probleme decat cu cate un "monstrulet" ratacit in perioada mai delicata a lunii. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

sunshine said...

M-ai facut tare curioasa. Cred ca voi cumpara si eu crema pentru ca au inceput sa-mi apara niste pete rosii pe obraji:|
Ai un tag de la mine: http://sunshinestar9.blogspot.ro/2012/07/liebster-blog-award.html .
Te pup:*

Maddy said...

@sunshine: Pe mine chiar m-a ajutat crema cand am avut petele acelea rosii. Sper sa-ti fie si tie de folos.
Multumesc mult pentru tag :) Te pup!

Post a Comment