RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Too Faced Lash Injection Pin-Point

Nu stiu ce se intampla cu mine dar in ultimul timp am inceput sa incerc foarte multe rimeluri si ma cam sperie numarul pe care am ajuns sa-l posed. Eu nu sunt genul de perosana care sa "colectioneze" asa ceva, mai ales ca ele expira cel mai repede si in mod normal nu am mai mult de doua pe care le folosesc in mod constant, dar iata ca astazi ajung sa fac review la inca un rimel.

Este vorba de Too Faced Lash Injection Pin-Point in nuanta Hot Chocolate care facea parte din setul Wild Things pe care l-am cumparat acum ceva timp la reduceri de la Sphora. Nu pot sa spun ca am fost extrem de entuziasmata ca este in set, dar m-am gandit ca oricum nu aveam un rimel maro si e o ocazie buna sa vad daca intr-adevar isi merita pretul.


Forma pensulei este cel mai mare plus al acestui rimel pentru ca este micuta si separa foarte frumos fiecare geana, iar atunci cand ma grabesc nu trebuie sa-mi fac probleme ca ma manjesc atunci cand o aplic si pe genele de jos.
Un alt plus este consistenta rimelului, putin mai groasa, exact asa cum le place genelor mele. :)


Acesta cred ca ar fi fost rimelul pe care l-as fi adorat in scoala generala pentru ca abia se observa, mai ales cand este aplicat intr-un singur strat, dar si datorita faptului ca este maro, dand ochilor un aspect foarte natural.

Dar pentru ca mie imi place sa-mi scot in evidenta genele, chiar si atunci cand adopt look-uri naturale, nu cred ca as mai achizitiona acest produs.

I-am gasit totusi o intrebuintare mai utila si il folosesc la definirea sprancenelor pentru ca le da culoare, dar le si tine la locul lor intreaga zi.

(un strat)

(doua straturi)

(trei straturi)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

My Bathroom Is My Castle said...

Great review Maddy! Thank you for sharing.

Lovely blog as well. I'm a new follower and would be glad if you followed back.

xoxo

My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

Maddy said...

@My Bathroom/Wardrobe Is My Castle: Thank you so much! Kissez!

Post a Comment