RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: NYX Caviar and Bubbles

Uitandu-ma prin mini colectia mea de makeup am observat ca nu prea am suficiente nuante neutre asa ca fiind mare fana a produselor de la NYX, atunci cand am vazut paleta Caviar&Bubbles de vanare pe blogul Lianei am rezervat-o imediat pentru ca stiam ca trebuie sa o am. :)
Si chiar nu am fost dezamagita.

Imi place foarte mult ambalajul compact, foarte simplu, ce are si o oglinda mare, ceea ce face din aceasta o paleta perfecta pentru calatorii sau pentru everyday use.



Aceasta paleta face parte din The Runway Collection si contine 10 nuante neutre superbe, unele mate, altele sidefate sau satinate.

Consistenta fardurilor este foarte cremoasa, cu exceptia primei si ultimei culori din randul de jos care, fiind si mate, sunt putin prafoase. Se aplica si se blenduiesc foarte usor si la mine au reistat chiar si 12 ore fara nici macar o problema.


Iata si swatch-urile, facute la lumina naturala.

(primul rand)

(al doilea rand)

Eu consider ca am facut o investitie foarte buna, pentru ca pretul acestei palete este foarte accesibil si de cand o am parca am uitat de restul fardurilor pe care le detin. :)
Acum mai urmeaza sa o mai cumpar si pe cea destinata ochilor caprui si cred ca o sa ma linistesc pentru moment cu cumparaturile in materie de palete. Wish me luck sa reusesc sa ma si abtin. :D

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment