RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

July Favorites

* Postare planificata *

In timp ce voi cititi aceste randuri eu probabil sunt mega panicata in avion sau prin aeroport si singurul lucru care ma calmeaza este probabil o carte si gandul ca voi sunteti intr-un fel alaturi de mine :)

Asa ca astazi va voi povesti despre produsele mele preferate din luna iulie care a trecut mult prea repede.



La ce calduri am avut parte in Bucuresti toata luna, apa termala de la Ivatherm a fost salvarea mea atunci cand era neaparata nevoie sa ies din casa. 



Fondul de ten Joviale de la Ivatherm a fost pomenit si la my find of the month si este revelatia verii pentru mine.


Paleta Caviar&Bubbles de la NYX a fost folosita intens luna aceasta asa cum v-am povestit si in review-ul de saptamana trecuta.


Un alt produs interesant foarte folosit luna aceasta a fost Too Faced Shimmer Veils in nuanta Angel Hair si cu siguranta se va afla printre review-urile pe care le-am pregatit pentru voi cat am sa lipsesc.


In sfarsit am cazut si eu in patima eyelinerelor gel, iar cel de la L'oreal m-a impresionat atat de tare incat ii voi face si lui un review.


Flormar Optical Whitener a fost cel mai drag prieten al unghiilor mele inca de la sfarsitul lunii trecute. Nu pot sa spun decat ca merita toti banii.


Ca tot sunt la capitolul oje, combinatia mea preferata a fost Flormar Neon in nuanta N006 aplicat pe degetele inelare si Flormar Supershine in nuanta 29 aplicata pe restul unghiilor.


Primul volum din "Jocurile Foamei" de Suzanne Collins a fost devorat de mine in jumatate de zi. Mi-a placut enorm intreaga trilogie si eram in stare sa termin tot in 3 zile insa m-am atasat foarte tare de personaje asa ca am mai tras de timp chiar daca nu puteam sa las din mana nici celelalte doua volume.


Da, stiu ca nu este buna pentru sanatate si mai ales pe caldura asta, insa n-am putut sa supravietuiesc luna aceasta fara sa beau o doza rece rece de Coca-Cola in fiecare seara.


Ultimul lucru este un accesoriu, o bratara de silicon foarte haioasa si colorata primita de la matusa mea, pe care este inscriptionat cuvantul "Forever" si abia dupa ce am vazut posterele pentru ultima parte din saga Twilight mi-am dat seama ca cine ma vede purtand aceasta bratara o sa aiba impresia ca sunt mare fana. :)) Teapa mare pentru ca nu sunt :D

Cam atat pentru luna aceasta si cred ca ne vom intalni la o postare de genul acesta abia in septembrie.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Enchanted Ana said...

Ce mult imi plac ojele!

Post a Comment