RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: L'Oreal Super Liner

* Postare planificata *

Cand prietena mea Ioana a aflat ca va pleca inainte de ziua mea de nastere pentru cateva zile la Paris, m-a rugat sa-i fac viata mai usoara si sa-i spun ce imi doresc sa primesc de la ea, mai alesc ca avea drum pe langa acel Sephora imens din oras, asa ca mi-am calcat putin pe inima si am rugat-o sa-mi ia un eyeliner de la L'Oreal, dar uituca de mine si-a dat seama abia taziu ca acela se vinde doar in State. Insa Ioana s-a descurcat excelent si m-a surprins cu eyeliner-ul gel "Super Liner" de la L'Oreal in nuanta Pure Black.

Ambalajul mi se pare foarte fancy, iar cand am observat ca vine si cu o pensula de super calitate m-am bucurat enorm, pentru ca pensula mea destinata eyeliner-ului gel este prea soft si nu il pot aplica asa cum trebuie, insa aceasta este perfecta.



Nunata este foarte intensa, cremoasa si foarte usor de aplicat, chiar si pentru incepatoarele ca mine in arta aplicarii eyeliner-ului gel. Este foarte rezistenta si nu se intinde deloc pe parcursul intregii zile, insa cand vine timpul demachierii se incapataneaza sa nu se ia asa usor. Asta se datoreaza si faptului ca este waterproof. 
Pe ambalaj scrie ca rezista 24 de ore, insa nu am stat niciodata atat de mult machiata, dar garantez ca minim 12 ore sta la locul lui fara probleme. :)


Iata si tentativa mea de swatch. :)


Din pacate nu stiu daca se gaseste si la noi in tara, dar daca voi stiti va rog din suflet sa-mi spuneti si mie pentru ca o sa-mi fie foarte greu fara el atunci cand il voi termina.

Care este eyeliner-ul vostru preferat?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

It's Friday Somewhere said...

De cand mi-l doresc si eu :X

Post a Comment