RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Flormar Nail Care Optical Whitener

* Postare planificata *

Pentru ca am unghiile destul de ingalbenite datorita faptului ca nu am folosit in ultimul timp un base coat de calitate, atunci cand am vazut la standul Flormar ca au un Optical Whitener, l-am cumparat fara sa stau pe ganduri mai ales ca era in jur de 10 lei.


(unghiile mele "goale" :D )

(unghiile mele dupa ce am aplicat Optical Whitener-ul)

Dupa cum se vede si in poza de mai sus, abia dupa ce am aplicat acest tratament unghiile mele arata cu adevarat sanatoase si pot iesi cu ele in lume fara sa-mi fie rusine si fara sa aplic altceva pe ele. :)

Imi place foarte mul ca se usuca foarte repede si in timp, da semne ca unghiile dau semne ca isi revin si sunt mai puternice si nu se mai rup atat de usor.

Un alt lucuru pe care l-am observat este ca folosit ca base coat, orice oja pe care o aplic peste rezista minim o saptamana, ceea ce este un mare plus. Deja m-am obisnuit sa-mi fac unghiile doar o data pe saptamana. :)

Voi ati incercat acest Optical Whitener de la Flormar?


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment