RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Retro Blue

* Postare planificata *

Iata ca am ajuns si la ultimul look pregatit pentru voi pana ma voi intoarce si sincer cred ca am pastrat ce era mai bun pentru sfarsit pentru ca este cel pe care vroiam sa-l fac inca de cand am vazut primele episoade din Mad Men. (Atunci cand Megan Draper il surprinde pe Don de ziua lui cantand la petrecere).

Iata si filmuletul, in caz ca nu ati vazut episodul de care va vorbesc sau nu sunteti fane atat de inraite ca mine :D


Este cu siguranta ceva cu totul diferit de ce sunt obisnuita sa fac, insa mi-a facut mare placere sa-mi ies din zona de comfort.

Here's the final look.








Produse folosite:


Pentru fata:
- Too Faced Primed&Poreless.
- Fond de ten Bourjois Flower Perfection in nuanta 53.
- No 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Too Faced Chocolate Soleil.





Pentru ochi:
- Urban Decay Primer Potion.
- Nyx Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Maybelline Eyestudio Duo in nuanta 425 Navy Blue/ Marine. 
- Sleek Oh So Special.
- Avon SuperSHOCK gel eyeliner.
- L'Oreal Super Liner in nuanta 01 Pure Black.
- Max Factor 2000 Calorie Mascara.

Pentru sprancene:
- Too Faced Lash Injection Pin-Point in nuanta Hot Chocolate.



Pentru buze:
- Balsam de buze Carmex.
- E.L.F. Essential Lipstick in nuanta Nostalgic.
- Collection 2000 in nuanta True Glossy.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Florina Pandrea said...

foarte dragut,orice schimbare e bine venita :D

It's Friday Somewhere said...

You are pretty :*

RaL Petre said...

imi place foarte mult cum ti-a iesit :)

Post a Comment