RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: BRONZE Delight

* Postare planificata *

Inca mai este vara, asa ca nu am ratat sansa de a face un look foarte bronzed (chiar daca eu sunt destul de palida, macar ochii mei sa fie bronzati :)) ).
Sper sa va placa si noul meu look pentru ca eu inca nu m-am decis daca imi sta bine sau nu, dar stiu sigur ca atunci cand ma voi intoarce voi scapa de culoarea inchisa din par. Yeey! :D
Gata cu vorbaria :D

Here's the final look.







Produse folosite:


Pentru fata:
- Too Faced Primed&Poreless.
- Fond de ten Joviale de la Ivatherm in nuanta 02.
- No 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Too Faced Chocolate Soleil.
- E.L.F. Studio Bronzer.



Pentru ochi:
- Urban Decay Primer Potion.
- Nuanta nr. 31 din Paleta 140 (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta nr. 42 din Paleta 140 ( folosita pentru blending).
- Nuanta nr. 35 din Paleta 140 (aplicata in coltul extern si pe linia genelor de jos).
- L'Oreal Super Liner in nuanta Pure Black.
- Urban Decay 24/7 eyeliner in nuanta Zero.
- Mascara L'Oreal Volumissime x 4.


Penrtu buze:
- Balsam de buze Carmex.
- Avon Satin Satisfaction Lip Color in nuanta Shimmering Nude.
- Too Faced Lip Bronzer in nuanta Sun Bunny (aplicat doar in centrul buzei de jos).


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

sunshine said...

Iti sta foare bine cu noua frizura!! :X

Post a Comment