RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Too Faced Shimmer Veils

* Postare planificata *

Fardul super sclipicios Too Faced Shimmer Veils in nuanta Angel Hair a fost o surpriza foarte placuta primita de la Liana de ziua mea impreuna cu paleta de primere de la Sleek pentru care tin sa-i multumesc din suflet. 
Draga mea, esti o dulce mereu si apreciez enorm faptul ca am reusit sa te cunosc pentru ca esti o persoana extraordinara.



Acest cadou a picat la tanc pentru ca auzisem de acest produs si eram foarte curioasa sa-l incerc pentru ca pana acum n-am mai intalnit asa ceva.
Ca textura initiala este lichid, insa daca il blenduiesti ajunge la consistenta unui fard pudra ceea ce pe mine ma fascineaza.

Imi place foarte mult ca este si extrem de versatil, iar nuanta este perfecta pentru vara si credeti-ma ca a fost destul de purtata atunci cand am realizat un look pentru seara.

Un alt lucru care imi place este si aplicatorul sau, iar ambalajul este incredibil de cute.


Iata si un swatch facut la lumina naturala ( in stanga este varianta "wet", iar in dreapta este varianta putin blenduita).


Ma bucur foarte tare ca am avut ocazia intr-un final sa incerc ascest produs si este singurul lucru atat de sclipitor care chiar imi place tocmai penru ca este foarte subtil.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

liana said...

ah, ma bucur ca ti-au placut , le-am oferit cu drag :)
pup!

Post a Comment