RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Ruj L'Oreal Caresse

* Postare planificata *

Am primit rujul L'Oreal Caresse in nuanta 103 Rich Berry cadou pentru ca m-am aflat printre finalistele din cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal, insa spre rusinea mea am uitat complet de el si l-am incercat pentru prima data pe la sfarsitul lunii iulie.


Initial am fost putin sceptica in privinta nuantei si aveam de gand sa-l pasez mamei, insa cand l-am swatch-uit mi-a placut foarte mult textura sa cremoasa incat m-am riscat si l-am aplicat si pe buze. And that was enough to fall in love. :)
Aplicat pe buze este o nuanta movulie superba, este incredibil de cremos si are un finish aproape ca de gloss.

Singurul minus pe care consider ca il are este faptul ca nu rezista mai mult de o ora pe buze, insa nu ma deranjeaza sa-l reaplic pentru ca am impresia ca imi si hidrateaza buzele.

Cred ca se va afla printre rujurile mele preferate toamna aceasta. 


Iata si un mic swatch pe mana (imi pare rau ca n-am reusit sa captez cu adevarat nuanta superba pe care o are, dar poate il voi folosi intr-un tutorial si acolo il veti vedea mai bine. :) )


Din cate am inteles, pretul unui astfel de ruj este in jur de 45-50 de lei, ceea ce mi se pare putin cam piperat si cred ca acesta ar fi singurul motiv pentru care nu l-as reachizitiona, insa cine stie, poate cand voi ajunge in fata standului si ma voi indragosti de vreo nuanta si atunci nu mai am de ales :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

ABeautyTale said...

Nuantele mele rezista foarte bine pe buze. Cel putin cel Fuchsia rezista ore intregi!

Post a Comment