RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: 140 Palette

* Postare planificata *
(pic heavy)

De ziua mea Ilinca mi-a facut cadou o paleta cu 140 de culori, insa nu cunosc de la ce firma este si nici nu a vrut sa imi spuna in ciuda rugamintilor mele intense asa ca daca vreti sa aflati de unde este va rog sa o intrebati pe ea. :D

Ambalajul este foarte practic si imi pare rau ca nu am facut o poza cu paleta inchisa sa vedeti cum arata, dar va pot spune eu ca seamana foarte mult cu o agenta din imitatie de piele de marimea unei coli A4.



Ador varietatea mare de culori si pigmentatia lor si sincera sa fiu m-as fi asteptat ca multe dintre ele sa se asemene atunci cand sunt aplicate pe piele , insa nu este asa.

Majoritatea nuantelor sunt foarte foarte cremoase si pigmentate si doar cateva sunt mai prafoase.

Stiu ca multe din look-urile mai nebune pe care le voi face vor avea ca vedeta aceasta paleta, iar lucrul care ma ajuta mult si este si un plus este faptul ca nuantele sunt numerotate si imi va fi mai usor sa vi le arat.

Un lucru care mi-ar fi placut mult ar fi fost sa gasesc si cateva nuante mate.


Acum va las cu o multime de poze cu swatch-urile fiecarei nuante in parte. :)





















Eu o consider o paleta foarte utila, mai ales pentru fetele care nu vor sa arunce multi bani pentru a avea o varietate de nuante, dar si pentru incepatoarele ca mine care nu vor decat sa expetimenteze cat mai mult. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Alexandra said...

vreeau si eu una.culorile par destul de pigmentate.
http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/

Anonymous said...

dragute nuantele:)

Post a Comment