RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Germany Haul ( Makeup, Skin and Hair stuff)

Finaly stau si eu linistita la biroul meu si totusi parca mi-am iesit din mana in ce priveste scrierea de postari asa ca va rog anticipat sa ma scuzati daca sunt putin haotica :D
Poate si de aceea am ales sa incep cu o postare mai light si anume un haul cu nebuniile pe care am dat eu banii cat am fost plecata pe meleaguri straine :)

Vreau totusi sa mentionez ca nu vreau sa ma laud si tot ce apare aici s-a acumulat de-a lungul a 7 saptamani si mare parte din ele sunt cumparate si la reduceri.

Nu vreau sa ma lungesc si mai mult cu explicatiile asa ca let's get started! :)


Parul meu a avut ceva de suferit din cauza apei calcaroase de acolo asa ca i-am acordat mai multa atentie si am ales sa folosesc produse de la John Frieda, mai ales ca eram tare curioasa sa le incerc.
Gama John Fireda Full Repair m-a ajutat foarte mult si am decis sa o folosesc in continuare, insa am inlocuit masca de par cu una tot de la John Frieda din gama Frizz-Ease pe care inca o testez.
Pe langa asta mi-am mai luat si un fixativ L'Oreal Elnett pentru stralucire pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el. 



Stiu ca am mai laudat crema nuantatoare de la Dove, insa nu eram sigura daca se mai gaseste la noi asa ca atunci cand am vazut-o in raftul magazinului nu am stat pe ganduri si am cumparat-o. M-a dezamagit putin pentru ca acum vad ca are mai mult sclipici, insa isi face treaba la fel de bine cum tineam eu minte.
Am gasit si un set travel size de la Clinique pe care vreau sa-l incerc de ceva timp, dar o sa astept pana imi termin macar gelul de curatare de la Eucerin si voi reveni cu un review.
Pe langa acestea mi-am mai cumparat si o crema cu unt de shea care imi va fi foarte folosioare la iarna si un peeling cu caise de la Yves Rocher ca sa-mi mai rasfat si eu tenul din cand in cand. :)



Parfumul Betty Barclay No 2 este printre preferatele mele de mult timp, dar din lipsa de fonduri mi-am cumparat varianta spray.


A trebuit sa strabat mii de kilometrii ca sa intru si eu intr-un Dm si n-am mai vrut sa mai ies de acolo :)) Presimt ca va deveni si aici magazinul meu preferat pentru ca au foarte multe lucruri interesante.
De acolo mi-am ales o pensula cu doua capete si o pila pentru unghii de la Ebelin, care cred ca este o marca de-a lor...sper sa nu vorbesc prostii asa ca va rog sa ma corectati daca nu e asa pentru ca nu ma pricep :)


Tot din Dm am mai cumparat si o pereche de gene false si un adeziv special pentru ele care sunt sigura ca nu este la fel de bun ca Duo, dar pentru ceva temporar a fost perfect. 
La Claire's, un magazin cu accesorii mai nebune am gasit perechea de gene super dramatice pe care mi le doream de foarte mult timp si sincer abia astept sa fac un tutorial cu ele. :) 



Too Faced The Essentials se afla pe wishlist-ul meu asa ca nu a avut scapare, ba mai mult va rasfat si pe voi cu un set la fel ca al meu daca participati la giveaway. :)
Acest set contine:
- Un duo cu bronzerul Chocolte Soleil si blushul Pinch My Petals,
- Un Quad cu nuantele Exclusive Lavander, Satin Sheets, Ever After si Birthday Suit,
- Size Queen Mascara,
- Glamour Gloss nuanta Pillow Talk  in varianta mini si
- o mostra cu Shadow Insurance.



Si pentru ca niciodata nu ai prea multe farduri mi-am mai cumparat si:
- Balsam de buze Yves Rocher Noix de Coco,
- Essence Souffle Touch Blush nuanta 020 Frozen Strawberry,
- Maybelline Pure Powder Matte Finish nuanta 015 Translucent,
- Maybelline Color Tatoo nuanta 35 - On and on Bronze,
- P2 Intensive Khol Eyeliner nuanta 021 Gorgeous Germany,
- Mybelline Master Precise liquid eyeliner,
- P2 Pure Color Lipstick nuanta 059 Copa-cabana,
-  P2 Pure Color Lipstick nuanta 012 Kärntner-strasse,
-  P2 Pure Color Lipstick nuanta 115 Union Square,
- Revlon Super Lustruous Lipstick - Matte nuanta 002 Pink Pout,
- Revlon Colorburst Lip Butter nuanta 045 Cotton Candy.

In sfarsit that's it :D
Voi reveni si cu partea a 2-a care va contine ojele cumparate pentru ca acolo chiar am exagerat si partea a 3-a in care va voi arata accesoriile si poate si incaltamintea care mi-au golit portofelul (asta doar daca sunteti interesate :D )

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

fashion doctor said...

ador postarile cu cumparaturi,sa vad ce au mai luat fetele mele,pe unde au mai fost.super cumparaturile! pupp

Maddy said...

@modniza: Draga mea, mi-a fost tare dor sa "te citesc" si ma bucur mult ca iti place postarea mea. Ma mai rezum la inca doua de genul acesta pentru ca daca intru si la categoria haine o sa fie o postare fara sfarsit :D Te pup!

coco said...

sa le porti cu mare drag !

Adina Aruştei said...

Imi poti spune, te rog, de unde ai luat Elnett-ul?
Merci!

Maddy said...

@FromMegwithLove: Eu l-am cumparat dintr-un Dm din Germania, dar cred ca l-am vazut si pe la noi, insa nu stiu exact unde. Revin cu locatia exacta in caz ca nu dai si tu de el pana atunci :D
Pupici!

Post a Comment