RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Prima mea iesire din tara

Am 25 de ani si pentru prima data in viata mea, anul acesta am iesit din Romania alaturi de Andra. Avand in vedere ca am crescut impreuna si au fost momente cand eram nedespartite nu e de mirare ca ea a fost prima data cu mine la mare, prima data cand am mers cu trenul si acum prima data cand am zburat cu avionul.
Nu cred ca isi inchipuie ca amintirile acestea le voi avea mereu in suflet si implicit si ea are un loc acolo special.

(Andra and me in Weinheim)


Experienta mea pe meleaguri straine, mai exact in oraselul Heidelberg din Germania a durat sapte saptamani minunate care au trecut incredibil de repede si pot sa spun cu mana pe suflet ca am apreciat enorm fiecare secunda petrecuta acolo.
Am intalnit oameni extraordinari care m-au facut sa ma simt ca acasa si sa imi doresc sa raman acolo pentru cat mai mult timp posibil si daca nu mi-ar fi lipsit atat de tare iubitul meu si familia poate nici nu m-as fi intors atat de repede.

Nu pot sa descriu in cuvinte cat de tare m-a schimbat aceasta vacanta pentru ca am devenit mai optimista si cu un feeling ca pana la urma dreams come true daca avem incredere in fortele proprii si putina rabdare.

A fost o gura de aer curat si un wake-up call in acelasi timp.

(Heidelberg)

Sincer ma gandesc foarte serios sa ma stabilesc pentru o perioada mai lunga acolo si daca ma ajuta Dumnezeu sa se intample cat mai curand lucrul acesta ar fi de vis pentru ca m-am indragostit iremediabil de oraselele pe care le-am vizitat.

Stau si ma gandesc acum ca daca incep sa povestesc toate lucrurile care m-au socat pur si simplu in ceea ce priveste civilizatia si comportamentul oamenilor de acolo nu voi termina prea curand aceasta postare. 

Concluzia este ca acesta a fost doar inceputul si apetitul pentru calatorii abia acum mi s-a deschis cu adevarat mai ales ca acum nu mai am panici cu zburatul cu avionul, ba chiar imi place la nebunie. :)

Totusi promit ca nu o sa mai dispar atat de mult timp de pe blogosfera pentru ca mi-a fost tare dor de voi.

Ca bonus va las o poza din Luxemburg unde nu m-am putut abtine sa nu ma pozez langa magazinul meu de suflet. :)


( Unde e un magazin Sephora hop si eu :D )


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment