RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: "3"

3 culori preferate
Verde, albastru si evident roz :)



3 melodii preferate
Sunt putin all over the place cand vine vorba de muzica :) Prima care imi vine in minte este aceasta pentru ca are "valoare sentimentala" ca sa zic asa. Aceasta si aceasta le mentionez doar pentru ca de cateva zile sunt pe repeat incontinuu :)


3 piese vestimentare preferate
Jeans, bluzele largute pe un umar si vestele de blanita.


3 materii preferate
Nu pot sa pomenesc aici decat engleza pentru ca este singura pe care chiar am apreciat-o. As putea sa mentionez si cursul de Publicitate de la master care a fost nice, dar cam atat.



3 bauturi preferate
Cola, cola si...tequila. Nu combinate si mereu cu moderatie :)


3 mancaruri preferate
Cartofi prajiti, salata cu ton sau pui si ciorba de vacuta.


3 deserturi preferate
Foret Noir, prajitura Kinder Pinguin si inca o prajitura pe care o face mama, dar care inca nu are nume :)


3 calitati
Aici e destul de greu. As spune ca sunt sufletista, intuitiva si generoasa.


3 defecte
Ohooo..aici e lista lunga :)) Glumesc :) Sunt mult prea incapatanata, sensibila si cel mai des ma dau batuta prea usor.


3 persoane la care tii cel mai mult
Nu pot sa ma limitez doar la trei persoane. Cele la care tin cel mai mult o stiu deja pentru ca incerc sa le arat asta in fiecare zi.


3 persoane pe care le urasti
Nu urasc pe nimeni. Mi se pare un sentiment inutil. A ignora pe cineva doare mai tare si nici nu presupune vreun efort din partea ta :)


3 obiecte la care nu ai putea sa renunti
Nu cred ca exista obiect la care nu as putea sa renunt in situatii extreme, dar cel mai greu mi-ar fi fara laptop, telefon si poate placa de indreptat parul.


3 profesori pe care nu ii suporti
Nu cred ca am avut parte de asa ceva. :)


3 profesori de gasca
Acum imi vin in minte doar profele de engleza si germana din scoala generala si proful de istorie din liceu.


3 baieti simpatici de la tine din facultate
Sorry, but no such thing.


3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
Portugalia, Maroc si Thailanda.


3 dorinte
Imi doresc putere, sanatate si sa reusesc sa-mi iau si eu permisul de conducere :)


3 chestii cu care te lauzi
Ma laud cu iubitul meu, cu rabdarea pe care o am cateodata si cam atat :)


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci
Nu sunt o persoana curajoasa de fel, dar singurul lucru cu care m-am confruntat si nu am avut curaj sa-l fac a fost sa renunt la facultate atunci cand mi-am dat seama ca nu era ce imi doream sa fac.


3 chestii pe care regreti ca le-ai facut
Nu regret nimic din ceea ce am facut pana acum tocmai pentru ca din absolut tot am avut ceva de invatat si lucrul acesta m-a facut mai puternica.


3 chestii pe care regreti ca nu le-ai facut

Incerc sa nu ma bat cap in cap cu ce am scris mai sus, dar un singur regret o sa-l port cu mine mereu doar pentru ca nu pot sa dau timpul inapoi. L-as mai imbratisa o data pe bunicul meu si i-as multumi ca a avut mereu grija de mine.


Hope you enjoyed ultimul tag pe anul asta :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment