RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Hello World!

   Pentru ca la mine inceputurile sunt mai greoaie si pentru ca nu stiu de cate ori mai puteam sa rescriu postarea asta, m-am decis ca today is the day cand imi iau inima in dinti si ma prezint.
   Ma numesc Maddy si sunt o mini make up addict in devenire :) I'm like a kid in a candy store cand intru in Sephora si feelingul pe care il am cand plec de acolo cu ceva ce imi doream de mult nu poate fi descris sau inteles decat de restul fetelor ca mine.
   Acum ca am facut cunostinta sper ca cine se va rataci pe net si va da de blogul meu sa gaseasca aici lucruri interesante si sa le citeasca cu placere.
   Thanx for checking me out!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment