RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Weekend Getaway

Weekend-ul trecut am reusit sa evadez din Bucuresti, nu foarte departe, intr-un loc unde n-am mai fost de ani, dar care imi este foarte drag si imi trezeste amintiri atat de placute. 

Cum spuneam, nu am mai fost in vizita la tara de prea mult timp si se cerea un drum pana acolo si cu ocazia asta a cunsocut iubitul meu in sfartit mare parte din familia mea. :D
Si pentru ca i-a placut atat de tare acolo, a pozat aproape fiecare centrimetru partat din curte asa ca astazi am ce sa va arat. :)

(Nu se putea sa nu fac o poza si "la poarta" :D )

(Incercand sa comunic cu vacuta Mu <3 )

(Privelistea superba din spatele casei)

(Facand pe diva printre lemne :D )

(Vedreeee <3 Poza facuta special pentru mine :D )

(Si porumbul stie sa stea la poze artistice :D )

(Love this one)

(Fall)

(Nu ma opreste nici noroiul sa ma dau in leagan :D)

(Just after the rain)

(Din cand in cand mai iese si soarele)

(Iata si fotograful pe care abia l-am convins sa faca o poza si cu mine :D Luv u <3 )


Iar acum va las si cu un filmulet realizat tot de iubitul meu iubit. :D
(Da, stiu, ma mandresc tare de tot cu el :D )



Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment