RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: I Love Drugstore makeup


1. What is your favorite drugstore makeup brand?
Daca ar fi sa aleg doar unul, ceea ce e foarte greu, cred ca ar fi Revlon doar pentru ca inca nu am incercat un produs de-al lor care sa ma dezamageasca.

2. What are your favorite face, cheek and lip products?
Pentru fata aleg mereu fondul de ten Revlon Colorstay, la categoria blush-uri imi plac mult cele de la E.L.F. si Flormar, iar pentru buze balsamul Carmex e un must have si macar un ruj Revlon.

3. Least favorite product?
Mi-am dorit foarte tare sa incerc The Falsies Volum' Express Mascara de la Maybellyne, dar m-a dezamagit  ingrozitor.

4. What is the best makeup bargain?
Hmmmm...Aici as alege paletele de farduri de la Sleek. Super calitate la pret mic.

5. What is your favorite underdog product?
(Something you love that often gets overlooked?)
Mascara 2000 Calorie de la Max Factor nu a avut parte de asa mare "reclama", dar este de departe preferatul meu.

6. A drugstore product that is overpriced.
Clar L'Oreal Rouge Caresse.

7. Show your best drugstore dupe(s).
La aceasta intrebare sunt in dezavantaj, in primul rand pentru ca nu detin prea multe porduse high-end, dar si pentru ca nu imi place sa cumpar produse asemanatoare. Asa ca din pacate va voi dezamagi pentru ca nu am ce sa va arat. :(

8. Drugstore product that isn't worth the hype?
Revin cu acelasi raspuns de la intrebarea 3. M-am lasat dusa de val si de atatea review-uri pozitive doar ca sa cumpar un produs care mie nu mi se potriveste. Macar am constiinta impacata ca l-am cumparat la reducere. :)

Hope you enjoyed! Kissez!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment