RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

June Favorites

Iata ca se apropie de final si luna mea (da, o consider "a mea" pe toata chiar daca ziua mea de nastere e chiar in penultima zi :D ) si a venit momentul sa va arat si produsele pe care le-am indragit.


Too Faced Chocolate Soleil a aparut ieri la find of the month si sunt lesinata dupa el. :)


Paleta Wet n Wild in nuanta Paradise a fost cumparata mai mult cu scopul de a o  face cadou, insa imediat cum am vazut-o live am stiut ca o voi folosi mai mult pe post de blush si credeti-ma ca isi face foarte bine treaba. 


Mai tineti minte creioanele de ochi ADA? Mie imi amintesc de perioada liceului cand dunga neagra de la ochi era my signature look. In luna iunie le-am redescoperit, iar nuanta aceasta de albastru este incredibila si foarte rezistenta. Si cand ma gandesc la faptul ca am dat doar 2 lei pe acest creion...


Pigmentul in nuanta Bedazzle de la Collection 2000 m-a surprins intr-un mod foarte placut. Este perfect pentru un bronzed look, insa trebuie sa ma obisnuiesc sa-l folosesc fara sa ma umplu de sclipici peste tot. :))


Luna aceasta cred ca a fost luna Too Faced, pentru ca am folosit aproape in fiecare zi si Lip Bronzerul lor in nuanta Sun Bunny.


Am facut un review mastilor de fata de la Montagne Jeunesse aici, si au facut parte din ritualul meu de rasfat in fiecare saptamana din luna aceasta.


O alta preferata este si vopseaua Recital Preference de la L'Oreal, in nuanta Abis 1 - Napoli, un negru superb pe care il ador.


Am facut-o si pe asta si mi-am cumparat o spuma de par pentru ca in saptamanile ploioase nu mai suportam sa mi se increteasca parul aiurea, asa ca Taft Ultra Mousse Ultra Strong cu protectie termica mi-a fost de mare ajutor.


Oja care o am deja de o saptamana pe unghii si care a facut mare senzatie luna aceasta este cea de la Flormar Supershine in nuanta 49.


Ultimul si cel mai drag lucru este acest colier vintage primit de la bunica mea pentru ca mi-am dorit foarte tare sa port ceva care sa fie mai "batran" ca mine in ziua in care voi implini 25 de ani.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

16 comments:

Frombeautywithloveblog said...

ai un award la mine pe blog http://frombeautywithlove.blogspot.ro/2012/06/kreative-blogger-award.html

liana said...

imi plac mult toate lucrusoarele!
trebuie sa-ncerc si eu vopseaua l'oreal!
pup!

Florina Pandrea said...

ha!Ce frumoasa e oja,cred si eu ca ai facut senzatie !!:*

It's Friday Somewhere said...

Ce deosebit arata blush-ul de la Wet n Wild :D

coco said...

tinem minte creioanele Ada :)....am gasit 5 nuante suuuperr...printre care si a ta !
la multi ani , anticipat !

Maddy said...

@Emm@: Multumesc frumos! :*

Maddy said...

@liana: E super...n-o sa regreti :) te pup dulce!

Maddy said...

@Pandrea Florina: Nu ma mai satur sa o port :)) :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Cred ca daca il vindeau ca blush era mult mai artactiv :D Te pup!

Maddy said...

@coco: Spune-mi si mie te rog frumos care sunt celelalte 4 nuante super sa le incerc si eu :D Pupici!

Alexandra said...

Ce bine arata blushul WnW. Eu inca folosesc regulat creioanele Ada,am nu stiu cate culori.
:*

Maddy said...

@Alexandra: Pai sa sti ca tu mi-ai amintit de ele :) :*

Andreea♥ said...

Ce frumoasa e oja! :*

Maddy said...

@Andreea♥ : E perfecta pentru vara! Pupici!

ABeautyTale said...

Ce tare e oja!

Maddy said...

@ABeautyTale: Thanx :*

Post a Comment