RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: My ELF Lipsticks

Stiu ca v-am mai spus cat de reticenta am fost in decembrie cand am dat prima comanda la ELF pentru ca nu ma asteptam sa ma uimeasca neaparat.
De atunci am mai dat o comanda la ei pentru a mai incerca si alte produse din gamele lor.

Astazi o sa va prezint rujurile mele din gama Essential, trei la numar(stiu ca sunt putine, dar poate va ajuta sa stiti mai multe despre nuantele pe care le am eu pana acum).


Rujul in nuanta Nostalgic a fost primul achizitionat, mai mult pentru ca era la reducere deci practic am dat pe el 6 lei si pentru ca eram in cautare de o nuanta nude care sa nu ma faca sa par moartea in vacanta.
Imi place la nebunie inca si il port aproape de fiecare data cand ma "obosesc" sa ma dau si cu ruj. :)
Singurul lucru care nu prea imi place la el este mirosul, putin dubios, nu pot sa-l descriu exact, insa nu e ca cel de ruj expirat.

Nuantele Flirtatious si Sociable le-am cumparat in luna februarie la pret intreg, adica 8 lei.
Ambele miros superb, putin fructat si daca nu ma insel mirosul aduce putin a cirese.

Flirtatious este nuanta de roz pe care o cautam de mult timp si ma bucur enorm ca nu am ezitat sa o cumpar.

Sociable arata pe site mai mult a roz super intens, insa e mai mult un rosu cu destul sclipici. Pot sa spun ca lucrul acesta m-a dezamagit putin, dar sunt sigura ca o sa-i gasesc eu o intrebuintare. Nuanta sa reala cred ca ar fi fost mult mai frumoasa daca era mata.


Nu au o rezistenta excelenta (stau pe buze cateva ore bune), insa pe mine nu ma deranjeaza acest lucru.
Avand in vedere pretul lor atat de mic rujurile sunt calitative si sunt curioasa sa incerc nuante noi, poate si din alte colectii.

Voua ce rujuri va plac de la ELF?


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

primele 2 sunt geniale <3

Maddy said...

@Pandrea Florina: Chiar acelea sunt preferatele mele :D Te pup!

alexia said...

Rujurile sunt extraordinare!cel putin flirtatios arata super! nu stiam de blogul tau dar am sa mai vin in vizita! :)
Te pup si la multi ani!

Maddy said...

@alexia: Te astept cu drag pe gagina mea :x Te pup si la multi ani si tie! :*

Post a Comment