RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

O sa incep aceasta postare recunoscand ca sunt si putin fashion addict (nu s-ar spune dupa felul in care ma imbrac acum, dar mi-am definit in minte stilul care mi se potriveste si acum nu mai pic in capcana de a cumpara chestii asemanatoare cu ce deja am in sifonier. Sunt mai open minded si ma simt bine asa).

Spunand toate astea, astazi voi incepe cu un outfit extrem de bine gandit, total diferit de stilul meu under construction, dar care imi place la nebunie. Laura are un stil extraodinar si imi place mult de tot s-o urmaresc si chiar daca nu ne potrivim ca stil ma inspira intr-un fel aparte. Si sa nu mai spun ca o invidiez pentru botinele Jeffrey Campbell. Eu cred totusi ca daca o sa mi se indeplineasca visul sa imi cumpar incaltari Jeffrey Campbell voi alege sandalele pentru ca simt ca m-ar avantaja mai bine.
Va las si pe voi sa o admirati aici.


Deja cred ca toata lumea stie ca sunt innebunita dupa verde anul acesta, asa ca atunci cand am vazut acest makeup aici am spus ca trebuie neaparat sa apara la Saturday Likes.
Tipa este incredibila, o urmaresc de ceva timp si ma uimeste de fiecare data.

Si daca tot suntem la sectiunea makeup, Andreea a facut un review la paleta Naked 2 de la Urban Decay.
Eu sincer n-am fost asa hiped cand a aparut prima, iar cand am auzit ca vor scoate si a doua am fost putin mai interesata. Eu sunt fana inraita a fardurilor de la Urban Decay si sincer acum, dupa ce am citit acest review ma tenteaza putin cea de-a doua paleta tocmai pentru ca am observat ca nu prea am nuante neutre in makeup bag-ul meu.



A super big thanx to A Beauty Tale si Living_in_aShoe for letting me mention them!

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment