RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Ojele Flormar Neon

Pentru review-ul de astazi m-am gandit sa va arat ojele mele din colectia Neon Colors de la Flormar.
Pe patru dintre ele le-am cumparat intr-o singura sesiune de shopping la insistentele iubitului meu :) Initial ne-am oprit la stand pentru ca eu cautam o oja mint green, insa cand am vazut atatea culori m-am simtit like a kind in a candy store. Si avandu-l pe iubitul meu langa mine care imi spunea: "Dar pe asta n-o vrei? Dar asta?Hai ia-o si pe asta!", n-am avut nici macar o sansa sa plec de acolo cu mana goala. :)
Sunt foarte norocoasa cand vine vorba de iubitul meu si cumparaturile pentru ca mereu ma tenteaza sa imi iau de toate. :) That's one of the reasons i love him so much! :)

Dar deja am deviat de la subiect asa ca o sa va prezint pe rand fiecare oja si parerea mea despre ea. :)


O sa incep cu preferata mea pe care am achizitionat-o in ultima sesiune de shopping.
Este vorba de nuanta N009. Imi place la nebunie opacitatea ei si faptul ca nu este nevoie decat de un singur strat pentru a obtine nuanta perfecta. Eu o numesc "mov Milka" pentru ca de acea nuanta imi aminteste. :) Initial am cumparat-o pentru mama, insa avand in vedere ca impartim colectia de oje nu se supara ca o acaparez mai mereu. :) Este singura din colectia mea care a rezistat 5 zile fara retusuri si fata top coat.
Pur si simplu o ador.

(fara flash)

(cu flash)


Nuanta N002 am cumparat-o de dragul iubitului meu penru ca lui ii place mult culoarea albastru.
Singurul lucru care il apreciez la ea este rezistenta. Patru zile nu am probleme cu ea, insa trebuie sa aplic cel putin doua straturi de oja ca sa obtin o nuanta decenta si chiar si asa pare putin transparenta.



(fara flash)

(cu flash)

Nuanta N014 care mi-a atras atentia si eram sigura ca o sa fie preferata mea pentru ca vara asta am avut o obsesie pentru verde. Nici acum nu mi-a trecut de tot, but still...
Si ea trebuie aplicata in doua straturi cel putin si din pacate este singura care sta cel mai prost la capitolul rezistenta. A doua zi dupa aplicare deja se cojeste grav. Pacat de nuanta frumoasa. :(
 

(fara flash)

(cu flash)


Nuanta N004 este un "portocaliu racing" dupa cum a descris-o iubitul meu. :)
Imi place mult, dar are aceeasi problema ca si cea albastra, adica pare transparenta si dupa mai multe straturi. La rezistenta sta si ea bine, adica minim patru zile fara stres.


(fara flash)

(cu flash)


Cautam de foarte mult timp o oja galbena si cand am vazut nuanta N006 a trebuit sa o cumpar neaparat.
Aplicata cu base coat si in doua straturi este superba si rezista cel putin cinci zile.
Si acum cel mai mare minus al ei.
Chiar si cu base coat mi-a patat unghiie ingrozitor. Am unghiile ingalbenite de asta vara si am incercat aproape toate variantele sa le scot la lumina zilei, mai putin un lac de albire. Cred ca acela o sa fie salvarea mea.
Bine macar ca mi-au crescut unghiile intre timp si se mai vad asa ingalbenite doar putin la varfuri.



(fara flash)

(cu flash)

Am uitat sa precizez ca in toate pozele prezentate mai sus ojele au fost aplicate in doua straturi, mai putin cea mov, pe care am aplicat-o intr-un singur strat. :)




Concluzia mea este ca merita cumparate mai ales daca luam in calcul pretul lor de doar 6 lei. Consider ca raportul calitate pret este bun si va recomand sa le incercati. 
Daca descoperiti nuante dragute din alte colectii de la ei, let me know pentru ca am o mama cu o slabiciune maxima pentru oje si e mareu in cautare de nuante noi si traznite. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

It's Friday Somewhere said...

Din colectia Neon , am doar una . E un albastru inchis dar nu-mi place deloc :( Nici daca pun 3 straturi nu devine opaca !!

Cred ca stiu de care oja mint green vorbesti. O am si eu . E superba nuanta!!

Maddy said...

Vai ce ma bucur ca nu am cumparat-o si pe aia albastru inchis.
Oja mint green nici acum nu am reusit sa o achizitionez...Nu stiu cum am reusit...Maybe next time :))

Denisa said...

ce superbe sunt nuantele, sa le porti sanatoasa!

Maddy said...

@Denisa: Thanx mult de tot :*

Alexandra said...

Nu am nimic din Colectia Neon.Trebuie sa pun si eu labuta pe cateva.
Sunt superbe nuantele,toate imi plac! :X

Maddy said...

@Alexandra: Ti-o recomand pe cea mov. E preferata mea si cea mai rezistenta dintre cele incercate de mine. :*

Post a Comment