RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Cum am scapat de caderea parului

Tuturor ne cade parul, dar la inceputul lui octombrie anul trecut am trecut printr-o panica maxima atunci cand am observat ca de fiacare data cand bag mana prin par raman cu mai multe fire decat de obicei, iar cand il spal firele nu se mai opresc din cadere.

Repede am dat search pe google si am cautat fel de fel de remedii impotriva caderii parului si am incercat cateva, fara succes.
Tin sa mentionez ca din ziua in care am observat cantitatea mare de par pe care o pierdeam, am incetat sa-l mai usuc sau sa-l mai indrept.

Vazand ca nimic nu functioneaza am ajuns la plafar, unde mi s-au recomandat niste fiole cu Ginseng, care teoretic trebuiau folosite impreuna cu samponul din aceeasi gama. 

Aceasta este descrierea produsului pe care am gasit-o pe net: 

"Popoarele orientale au crezut intotdeauna ca radacina de ginseng actioneaza atat pe scalp cat si de par dezvoltand o actiune eficienta de curatare si tratare a prului slabit predispus la cadere. Intareste si ofera elasticitatea fibrei parului evitand slabirea cuticulei. Datorita extractului de ginseng, revitalizeaza si ii confera parului stralucire." 
Si cam asa arata ambalajul.



Setul contine 12 fiole a cate 10 ml cu lotiune activa de Ginseng si costa in jur de 54 de lei. 
Am avut mare noroc si am putut sa cumpar fiolele la bucata pentru ca sincer nu eram dispusa sa dau atatia bani pe ceva ce nu stiam ca functioneaza. 
Pentru a vedea rezultate trebuie folosita o fiola pe saptamana, timp de patru saptamani.
Eu mi-am cumparat 4, am dat 18 lei pe ele si au fost exact cat mi-a trebuit.

Modul de aplicare este simplu: dupa spalatea parului, se tamponeaza cu un prosop si se distribuie continutul fiolei mai intai la radacina parului, apoi pe intreaga lungime si timp de cateva minute se maseaza scalpul.
Din cate am inteles este un fel de tratament leave-in, dar eu l-am folosit ca o masca si dupa ce terminam de facut masajul, imi puneam un porsop in cap cu care stateam cam 30 de minute, cateodata si o ora, dupa care clateam.


Deja de la a doua aplicare parul meu aproape isi revenise complet, ba mai mult incepuse sa cada mai putin decat inainte de sperietura mea. Chiar si asa am folosit si restul fiolelor cumparate, doar pentru faptul ca imi faceau parul sa miroasa atat de frumos zile intregi. :)

De atunci au trecut cateva luni bune si parul meu se mentine la fel de bine, este stralucitor si puternic si, cel mai important, nu mai cade. :)

Acum il incearca si matusa mea, ea a cumparat tot setul si inca nu a observat schimbari. Ce-i drept avem firul de par diferit si poate de aceea eu am fost mai norocoasa si m-a ajutat mai repede.
Il recomand cu incredere. :)



Voi ce produse folositi impotriva caderii parului?


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Andreea said...

Am incercat niste minerale (calciu, magneziu, zinc) si s-a vazut diferenta, dar doar partial. O sa-mi iau si fiole cu ginseng. :)

Maddy said...

Sper sa te ajute :) :*

MoGio said...

Eu am rezolvat problema caderii parului cu un sampon Ives Rocher cu Lupin alb .

Maddy said...

@MoGio: N-am incercat pana acum nimic de la Yves Rocher. Dar din cate am inteles au prduse ok.

Maddy said...

@eliza: Multumesc mult pentru sugestie.

Post a Comment