RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Oja Maybelline Mini Colorama

Daca ieri v-am aratat un fel de top 5 al ojelor pe care le voi purta vara aceasta si v-am promis ca voi face un review la oja pe care o port in acest moment azi nu pot decat sa ma tin de cuvant. :)

Este vorva de oja Maybelline mini Colorama in nuanta 80 Electric Blue.
Eu am primit-o cadou de la Hennie pentru ca mereu admiram nuanta atunci cand ne intalneam si o avea pe unghii. Chair daca eu in general nu ma prea inteleg cu ojele sidefate, sau cu sclipici, de aceasta nuanta nu am putut sa nu ma indragostesc. Este un albastru electric (dooh, nu degeaba se si numaste asa :P ) superb, cu particule foarte mici si fine de sclipici albastru care in lumina soarelui se vede incredibil de frumos.


Chiar daca are pensula mai groasa decat ojele de la Flormar spre exemplu se aplica uniform si ceea ce imi place cel mai mult este si faptul ca este opaca inca de la primul strat si se usuca fosrte repede. Din pacate un singur strat nu este suficient pentru ca oja sa reziste mai mult de o zi, insa aplicata in doua straturi la mine a rezistat chiar si o saptamana, fara top coat.

Eu o am in varianta mini (de 7,5 ml) ceea ce ma incanta pentru ca stiu ca o voi folosi pe toata inainte sa se ingroase si sa fiu nevoita sa o arunc.

(fara flash)

(cu flash)

Chair daca este prima oja de la Maybelline incercata de mine pana acum pot spune ca m-a convins si sunt sigura ca voi mai incerca si alte nuante din aceasta gama.
Any recomandations?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Lili said...

Amazing color!

Maddy said...

@loveherb: So true :)

liana said...

imi place nuanta la nebunie!

Maddy said...

@liana: Thanx :) Ma bucur ca iti place :*

Anca said...

Ce culoare superba! Cred ca ar arata absolut superb pe unghiutele de la picioare!

http://www.101fashionstreet.com/

Ilinca said...

m.ai convins! maine mi le fac si eu albastre!pup:*

Maddy said...

@Anca: Ai mare dreptate :)

Maddy said...

@Ilinca: Vrei sa ne asortam iar?:D Pup tare!

Post a Comment